Spoštovani,
prejeli smo vaše elektronsko sporočilo, s katerim izražate svoje nestrinjanje s tem, da so stroški nakupa nalepke za prepoved odlaganja reklamnih sporočil v poštni nabiralnik (predalčnik), na strani tistega, ki ne želi prejemati reklamne pošte.
Zakon o poštnih storitvah (ZPSto-2) v 45. členu določa, da lahko uporabnik poštnih storitev prepove dostavljanje nenaslovljenih oglaševalskih, marketinških in drugih reklamnih sporočil v svoj predalčnik, tako da nanj nalepi nalepko, ki jo izda agencija (Agencija za pošto in elektronske komunikacije, APEK o.a.). V tretjem odstavku istega člena zakon določa izjeme za pošiljke (časopisi, revije, uradna glasila občin, vabila ustanov, politična propagandna sporočila med volilno kampanjo, nenaslovljene pošiljke z informativno, izobraževalno ali humanitarno vsebino), ki se kljub nalepki lahko dostavijo v predalčnik. Vendar pa te izjeme ne veljajo, če so v takšne uredniško oblikovane vsebine vložene tudi reklame.
Preberite več: Odgovor varuhinje človekovih pravic | 2011 | Pobude
