Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Rebert: (trak se nenadoma začne) Prav. V povezavi s tem, ker imamo tukaj nekaj ljudi, pa govorimo o Satguruju v primerjavi s psevdo-Gurujem.. Dosti klicev prejmem od ljudi, ki me sprašujejo, ali je ta oseba resnično osvobojena oseba? Ali je ta oseba razsvetljena? Je ta oseba samo-uresničena? In resnično ne vem, kaj jim naj povem, ker ne dajem mnenj o drugih ljudeh. Vendar pa obstajajo znaki, trije osnovni znaki, od koder lahko ločiš pravega Mojstra od lažnega. In v to bomo šli v kratkem. To, da vemo te stvari pomaga. Takšne stvari le razpravljam s svojimi učenci in častilci.Za te vas imam, torej bomo govorili o tem.

Preberite več: Satguru v primerjavi s psevdo-Gurujem

Č: Zakaj je povedano, da um, sam, ki je notranji organ, sije kot oblika vsega, kar je iz Duše, Boga in sveta?

M: Kot instrumenti za poznavanje objektov so čutilni organi zunaj in se torej imenujejo zunanja čutila in um se imenuje notranje čutilo, ker je znotraj.

Vendar pa je razlikovanje med notranjim in zunanjim le z referenco na telo, v resnici pa ne obstaja ne notranje, ne zunanje.

Narava uma ostaja čusta kot eter.

Na kar se nanašam kot na Srce ali um je razporeditev elementov (fenomenov obstoja), ki se pojavljajo kot notranje in zunanje. Torej ni dvoma, da so vsi fenomeni, ki so sestavljeni iz imen in oblik le iz narave uma.

Vse kar se pojavlja zunaj je v resničnosti znotraj in ne zunaj; v skladu, da se uči tole, je v Vedah tudi vse opisano kot  iz narave Srca.

Kar se imenuje Srce ni nič drugega kot Brahman.

- Zbrana dela Sri Ramana Maharshija

Če obstaja stremljenje,
bo spoznanje prisiljeno,
pa četudi tega ne želiš.

- Sri Ramana Maharshi

Bhagavan:

Odpovedovanje je vedno v umu, ne v tem, da gremo v gozd ali na samotne kraje ali se odpovedati svojim dolžnostim.

Glavna stvar je doživeti, da se um ne obrne navzven, temveč navznoter.

V resnici ne ostane s človekom, ne glede na to, če gre na ta ali tisti kraj ali če se odpove svojim dolžnostim ali ne.

Vse se zgodi v skladu z usodo.

Vse aktivnosti, skozi katere gre telo, so določene, ko prvič pride v obstoj.

Ne ostanejo s tabo, da ji sprejmeš ali zavrneš.

Edina svoboda, ki jo imaš, je obrnizi um navznoter in se odpovedati dejavnostim tam.

- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem, 1.6.1946

S: Kaj je samadhi?

B: Pri jogi se termin uporablja, da nakazuje na neko vrsto transa in tam obstaja več različnih vrst samadhija.

Vendar pa je samadhi o katerem ti govorim drugačen.

To je sahaja samadhi.

V tem stanju ostaneš miren in zbran med aktivnostjo.

Prepoznaš, da te premika globlji Resničen Jaz znotraj in si neprizadet s strani tega kar počneš, rečeš ali misliš.

Nimaš skrbi, vznemirjenosti ali naklonjenosti, saj spoznaš, da ne obstaja nič, kar ti pripada kot egu in da vse dela nekaj, s čimer si zavestno združen.

- Sri Ramana Maharshi, Sat Darshana Bhashya, P.X.

Bhagavan:

Relativno znanje se nanaša na um in ne na Jaz. Zato je le-to iluzurno in ne permanentno.

Vzami si znanstvenika za primer.

Formulira teorijo, da je Zemlja okrogla in jo gre dokazat in jo vzpostavi na neovrgljivih temeljih.

Ko zaspi, izgine celotna zamisel; njegov um je prazen; je važno, če se svet vrti še naprej med tem ko spi?

Torej vidiš nesmiselnost vsega takšnega relativnega znanaja.

Posameznik bi moral iti onstran takšnega relativnega znanja in vztrajati kot Jaz.

Resnično znanje je takšna izkušnja in ni bojazen uma.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovori s Sri Ramano Maharshijem, Pogovor 285

M: Ali je za tebe smrt? Za koga je smrt?

To telo, ki umre, ali si se ga zavedal, ali si ga imel med spanjem?

Telesa ni bilo, ko si spal, a ti si obstajal tudi takrat.

Ko si se prebudil, si dobil telo. in celo v prebujenem stanju si obstajal.

Obstajal si tako v spanju kot v prebujanju.

Vendar pa telo ni obstajalo v spanju in je obstajalo le v prebujanju.

To, kar ne obstaja vedno in obstajala enkrat in drugič ne, ne more biti resnično.

Ti vedno obstajaš in ti sam si zato resničen.

- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem z Bhagavanom, 9.3.1946

V: Ali je narobe začeti s ciljem: ali je?

M: Če obstaja cilj, ki ga je potrebno doseči, le-ta ne more biti permanenten. 

Cilj mora že obstajati pred vsem.

Cilj hočemo doseči z egom, vendar pa cilj obstaja še pred egom.

Kar je cilj, celo prednjači našemu rojstvu, tj. rojstvu ega.

Ker obstajamo mi, se zdi, da obstaja tudi ego.

Če gledamo na Jaz kot na ego, potem postanemo ego, če kot na um, postanemo um, če kot na telo, postanemo telo.

Misel je ta, ki izgradi ovojnice na tako dosti načinov.

Za senco na vodi se zdi, da trepeta.

Ali lahko kdorkoli zaustavi trepetanje sence?

Če bi se naj prenehala tresti, ne bi opazil vode temveč le svetlobo.

Na enak način ne opazimo ega in njegovih aktivnosti, temveč le vidimo svetlobo za njim.

Ego je jaz-misel. Resničen 'jaz' je Jaz.

- Pogovori s Sri Ramana Maharshijem, Pogovor 146

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer