Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Oswaldo Cruz se je rodil leta 1872 v Sao Luizu do Paraitinga, v Sao Paulu. Bil je izredno inteligenten in je bil sposobne brati in pisati pri zelo ranih leti, ko mu je bilo 5 let. Njegova družina se je preselila v Rio de Janeiro leta 1877 kjer je pri 15. letih šel študirat medicino. Kot študent je objavil dve deli o mikrobiologiji. Leta 1892, pri starosti 20 let, je diplomiral na Summa cum laude z njegovo tezo o »Gibanju mikrobov skozi vodo«. Leta 1893 se je poročil z Emilijo Fonseca, ki je prihajala iz bogate družine lokalnih trgovcev. Imela sta tri otroke.

V Francijo je potoval leta 1896, kjer je delal tri leta na Pasteurjevem inštitutu. Njegovi kolegi so ga zelo spoštovali zaradi njegove inteligence in zaradi njegove predanosti k mikrobiologiji. Ne glede na povabilo inštituta, da naj ostane, je šel nazaj v svojo rodno Brazilijo leta 1899, ki se je smatrala v teh dnevih »kot velika bolnišnica«. Sprejel je povabilo, da vodi Higienski inštitut, da pomaga pri borbi bobunsko kugo, ki je besnela v pristanišču Santos v tistem času.

Ko je bil ustanovljen Federalni inštitut za Seroterapijo v bližini Rio de Janeira, je brazilska vlada zaprosila Pasteurjev inštitut, da pošlje enega od svojih članov, da bi vodil prizadevanja za razvoj cepiva za borbo z boleznijo. Inštitut jih je obvestil, da živi eden najbolj kvalificiranih članov že v Braziliji.

Preberite več: Oswaldo Cruz

Intervju

Draga entiteta, ki jo mi ljudje imenujemo Dom Ignacio, srečna sem, da sem vzpostavila stik s tabo. Ti si mi dala nalogo, da naj napišem to knjigo…Sedaj je čas, jaz sem tukaj in ti si dobrodošla, da začneš prenašati svoja sporočila človeštvu.

Srečna sem, da si upoštevala moj klic. Ljudje rabijo očiščenje.

In ta prostor je zelo čisti prostor, a ne?

Utrujena sem postala od človeškega trpljenja in sem zato iskala prostor, ki mi daje priložnost, da se utelesim.

Dom Ignacio kako naj vizualiziram to iz tvoje perspektive? Kako posameznik najde takšen prostor? Kot ljudje si predstavljamo da duhovi letijo čez zemljo, iščejo in iščejo… Kako je to delovalo zate?

Ko ljudje iščejo, morajo dosti potovati, vendar pa si kot duhovno bitje lahko povsod istočasno.

Preberite več: Intervju s svetim Ignacijem od Loyole

Mawlana Jalal a-Din Muhhamad Rumi, tudi poznan kot Jalal ad-Dim Muhhamad Balkhi, pogosto poznan spoštljivo kot Mawlana (“naš mojster”)´je perzijski sufi iz trinajstega stoletja, pravnik, teolog, poet in eden največjih duhovnih mojstrov Islama. Poznan je tudi bil kot Rumi (“Rimljan”) ker je preživel večino svojega življenja v regiji, ki je pozanana muslimoanom kot “Rum” na anatolskem polotoku, katerega večina je bila podjarmljena s strani Seljuqskih Turkov po stoletni vladavini rimljanskega imperija. Priznan očete enega glavnih sufikjsih redov Islama, reda Mevlevi, čeprav je njegova dejanska interpretacija prišla po poti njegovih učencev. Nanj so se tudi pogosto nanašali s perzijskim nazivom Khodawandgar (“veliki mojster”).

Na Mawlano se ne gleda le kot na enega največjih sufijskih pesnikov, temveč so ga tudi opisali zahodni orientalisti kot “najbolj eminentnega sufijskega pesnika kar jih je ustvarila Perzija”, “največjega mističnega poeta islama” in celo “največjega mističnega pesnika katerekoli dobe”.
On je avtor znamenite Mathnawi, pesmi iz 25.700 dvovrstičnih rim, ki se zmatra kot njegovo največje delo, ki je bilo ustvarjeno v njegovih poznih letih ini vsebuje veliko število zgodbic in anekdot iz različnih stilov. Njegovo drugo najbolj poznano delo je Diwan-i Shams-i Tabriz, ki vključuje okoli 40.000 dvovrstičnic, ki je zbir pesmi, ki opisujejo mistična stanja in razlagajo različne točke sufijske doktrine. Diwan je zbir ekstatičnih izjav, z večino gazalijev (ali liričnih ljubezenskih pesmi), ki jih je spontano spesnil Mawlana med samo (vrtečo se meditacijo), prakso, ki se izvaja še danes s strani sufijev iz reda Mevledi.

Preberite več: Mawlana Jalal ad-Din Balkhi aka Rumi

Ganeš, tudi poznan kot Ganaparti in Vinayaka, je eno najbolj poznanih in najbolj čaščenih božanstev v Hindujskem panteonu. Njegovo podobo je moč najti po celi Indiji, Sri Lanki in Nepalu. Hindujske sekte ga častijo ne glede pripadnost. Privrženost Ganeši je na široko razpršena in se njen vpliv širi k Jainijem in Budistom.

Čeprav je poznan preko mnogih lastnosti, ga njegova slonska glava naredi lahko razpoznavnega. Ganeš je na široko cenjen kot odstranjevalec ovir, zaščitnik umetnosti in znanosti in kot deva intelekta in modrosti. Kot Bog začetkov je čaščen na začetku ritualov in ceremonij. Ganeš se tudi invocira kot panteon črk in učenja med pisnimi zasedanji. Več besedil se nanaša na mitološke anekdote, ki so povezane z njegovim rojstvom in raziskuje in razlaga njegovor raznolično ikonografijo.

Preberite več: Ganeš

Shams al-Din Mohhamad bin Ali bin Malik-e Dad ali Shams al-Din Tabrizi (pomeni “Sonce vere iz Tabriza”) je bil perzijski Sufijski svetnik, ki je najbolj poznan po njegovem intenzivnem odnosu z Mawlana Jalal ad-Din Rumijem. Pripisujejo mu zasluge, da je popolnoma spremenil Rumijevo življenje in misel po tem, ko je prispel v Konyo leta 1244.

Hazrat Shams je zapustil edino delo v prozi, ki je znano kot Maqualat (Pogovori), ki ga razkriva kot visoko usposobljenega v filozofiji, teologiji in duhovnosti. Bil je simpatičen govornik, katerega besede so bile enostavne in prodirale v globino.

Zgodnje življenje in družina

Hazarat Shams je bil rojen v 1980. v Tabrizu (danes Iran). Tabriz je bil popularen med Sufiji in mnogo velkih sufijskih svetnikov kot Hazarat Ahmad Ghazali, Hazarat Najmuddin Kubra in Anu Najib al-Suhrawardi so preživeli tem kar nekaj časa. Med njegovimi zgodnjimi leti, se govori, da je v Tabrizu živela skupina sedemdesetih svetnikov.

Preberite več: Shams al-Din Tabrizi

Sri Nisargadatta Maharaj se je rodil v Mumbaiju (Bombay) marca 1897. Njegovi starši, ki so mu dali ime Maruti, so imeli majhno farmo v vasi Kandalgaon v provinci Ratnagiri v Maharashtri. Njegov oče, Shivrampant, je bil ubog mož, ki je bil služabnik v Mumbayu pred tem, kot se se povrnil v kmetovanje.

Maruti je kot deček delal na farmi. Čeprav je zrastel ob malo ali brez formalne izobrazbe, ga je očetov prijatelj Haribhau Gore, ki je bil pobožen Brahman, izpostavil religioznim idejam, Njegov oče je umrl, ko je bil mlad mož star osemnajst let in je zapustil za sabo ženo in šest otrok. Maruti in njegov starejši brat sta zapustila farmo, da bi si poiskala delo v Mumbayu. Po tem, ko je delal krajši čas kot uradnik, je odprl trgovino, kjer je prodajal otroška oblačila, tobak in iz listov zavite cigarete. Trgovina je bila skromno uspešna in Maruti se je poročil leta 1924. Hitro so poroki sledili sin in tri hčere.

Ke je bil Maruti star 34 let, ga je njegov prijatelj predstavil temu, ki naj bi postal njegov Guru, Sri Siddharameshwar Maharaju. Guru je dal mantro in duhovno navodilo svojemu učencu in kmalu zatem umrl.

Preberite več: Sri Nisargadatta Maharaj

SRI Ramana Maharshi, kot je poznan, je bil rojen 30. decembra 1879, na dan Ardra Darshana, ki je veljal za sveti in ugoden, saj se na ta dan spominjajo priložnosti, ko se je Gospod Šiva pojavil pred velikimi svetniki kot Gautama in Pantajali. Njegov oče je bil Sundaramski pravnik Tiruchuzije, vasi okoli trideset milij jugo-vzhodno od Madurai-ja. Sandaram, nosilec uglednega statusa, ki ga je nosil z visokim spoštovanjem in ljubeznijo, je bil poročen z Almagammal, pobožno hindujko, predano ženo in radodarno gostiteljico. Otroka so poimenovali Venkatamaran. Po nekaj letih izobraževanja v sami Tiruchuzi, je Venkatamaran študiral za svojo prvo življenjsko obliko v Dindigulu in za višje oblike v Mudraiju. Ne zdi se, da je dosegel kakšno posebno razlikovanje v šoli in se smatra, da je več poudarka dajal športu kot študiju. Bhagavan mi je enkrat rekel, “Pisali so takole, vendar pa mi je bilo v resnici vseeno ali sem se ukvarjal s športom in študijem, na enak način.” Bil je fizično močnejši kot večina njegovih sošolcev.

Preberite več: Sri Ramana Maharshi: Njegovo življenje in učenja

Tuatha Dé Danann (Ljudstvo boginje Dannu) so bili eno od mitoloških ras, ki se je nastanila na Irskem pred prihodom Milesianov, prednikov sodobnih Galcev. Ljudstvo Dannan so bili potomvi boginje Danu. Njen sin Gagda je bil njihov najmočnejši vodja.

Tuatha Dé Danann so bili ljudstvo božanstvev kot tudi ljudstvo herojev, Bili so vešči v umetnosti in znanosti, poeziji in magiji.

Za njih je rečeno, da so prišči iz mitskih mest: Falias, Gorias, Finias and Murias.  Ko so prišli živet na Irsko so Tuatha Dé Danann prejeli štiri magične zaklade ali talismane, enega za vsako mesto. Pred tem, kot so Tuatha Dé Danann migrirali na Irsko, so se naučili vseh svojih veščin oz štirih čarovnikov/bardov (druidov) iz teh štirih mest. Od Morfesa iz Falias, Esrasa iz Goriasa, od Semiasa iz Muriasa in od Uisciasa iz Findiasa.

Preberite več: Tuatha Dé Danann

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer