Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Dobro je gledati na Boga kot na mojstra in na sebe kot Njegovega služabnika. Kakor dolgo posameznik čuti, da je telo resnično, kakor dolgo se zaveda 'jaz' in 'ti', je dobro vzdrževati odnos mojster in služabnik; dobro je negovati zamisel  'Jaz sem On'.

~ Bhagawan Sri Ramakrishna, The Gospel of Sri Ramakrishna, poglavje 48

Ljubiti tebe moram, ker Bog ždi v vseh stvareh.
Vendar pa pozdravljam hudobne ljudi iz daljave.

~ Sri Ramakrishna Paramahamsa

Bog prevzame Nase celotno odgovornost za tega, ki je v popolnosti odvisen od Njega.

~ Sri Ramakrishna

'Jaz' in 'moje' - to je nevednost. Vendar pa, 'O Bog'! Tebi in Tvoje" - to je znanje.

~ Sri Ramakrishna Paramahamsa

Vidim ljudi, ki nenehno govorijo o religiji in se  prepirajo med sabo. Hindujci, Mislimani, Brahmaditi, Šhakti, Vaishnavi, Sainasavi, vsi se prepirajo eden z drugim. Nimajo inteligenci, da bi razumeli, da je On, ki ga imenujejo Krishna tudi Shiva in Prvinska Shakti, in da je On ta, še enkrat, ki se imenuje Jezus in Alah. Obstaja le eden Rama in On ima tisoč imen.

Resnica je ena, le imenuje se z različnimi imeni. Vsi ljudje iščejo isto Resnico; odstopanja so zaradi javnega mnenja, temperamenta in imena. Jezero ima mnogo dostopnih točk. Z ene dostopne točke Hindujci zajemajo vodo v vrče in jo imenujejo 'jal'. Na drugi dostopni točki Muslimani zajemajo vodo v lederne torbe in jo imenujejo 'pani'. Na tretji zajamejo Krtistjani enako stvar in jo imenujejo 'voda'. Zamislite si, da nekdo pravi, da ta stvar ni 'jal' temveč 'pani' ali da v njej ni 'pani, temveč 'voda' ali da to ni 'voda' temveč 'jal'. To bi bilo v zares neumno. Vendar pa je prav ta stvar v korenu trenj med sektami, njhovih nerazumevanj in prepirov. Zaradi tega ljudje poškodujetjo in ubijajo drug drugega in prelivajo kri, v imenu religije. Vendar pa to ni dobro. Vsakdo gre nasproti Bogu. Vsi Ga bodo spoznali, če posedujejo iskrenost in hrepeneče srce.

~ Sri Ramakrishna Paramahamsa

...iz "The Gospel of Sri Ramakrishna", chapter 21 --> http://www.rkmhq.org/gospel/chapter21.htm

Posamezniku v resnici ni potrebno preučevati različnih svetih tekstov. Če posameznik nima sposobnosti razločevanja, ne doseže ničesar skozi le učenja, čeprav se uči šest sistemov filozofije. Kličite Boga, jočite k Njemu skrivno v samoti. On vam bo dal vse kar potrebujete.

~ Sri Ramakrishna Paramahamsa

...IZ "The Gospel of Sri Ramakrishna", chapter 13 --> http://belurmath.org/gospel/chapter13.htm

O Sveti Coroni je poznano bolj malo, sta sta ona in moški za katerega je molila, Sv. Viktor, bila navedena v Rimljanskem mučeništvu in hagiografiji Cerkve. Okoli datumov mučeništva Svete Corone in Sv. Viktorja obstaja nejasnost. Večina virov pravi, da je bilo to v Siriji, ki je bila pod Rimljansko vladavino. Nekateri pravijo, da je to bil Damak, drugi Antiocha. Večina se jih strinja, da sta bila usmrčena v letu 170 našega štetja. Večina zgodovinarjev se strinja, da sta umrla med vladavino Marcusa Aurelija in da sta bila usmrčena po ukazu rimljanskega sodnika po imenu Sebastian.

Zgodba (legenda) pove zgodbo o Rimljanskem vojaku, ki se je imenoval Viktor.  Rimljani so odkrili, da je bil Viktro Kristjan. Vojak je pripeljal Viktorja pred sodnika, ki se je imenoval Sebastian, ki je preziral Kristjane. Odločil se je, da naredi iz Viktorja primer. Privezan je bil za steber in je bil bičan, dokler ni njegova koža visela iz njegovega telesa in je potem Sebastian dal iztakniti njegove oči. Kljub vsemu temu, Viktor ni nikoli zanikal Kristusa.

Preberite več: Sv. Corona

Izvirno je bilo koli 250 domorodskih jezikovnih skupin na avstralskem kontinentu in je bilo verjetno, da je bilo tudi podobno število imen za duhovne zdravilce, ki so poznani v osrednji puščavi kot Ngangkariji. Beseda Ngangkari je nekako kot beseda 'šaman', ki prihaja v izvirniku iz Tunguske regije v Sibiriji, vendar se sedaj nanaša na domorodskega izvajalca medicine po vsem svetu. Na podoben način, prihaja beseda Ngangkari iz jezikovnih skupin Pitjantjatjara, Yankunytjatjara in Ngaanyatjarra, vendar pa moderna uporaba besede raste v opis domorodskega duhovnega zdravnika na splošno po vsej Avstraliji. Druga pogosta imena v angleščini za ljudi znotraj Aboridžinske plemenske kulture igrajo vlogo zdravilca in nosilca duhovnega izročila so 'pametni ljudje', 'inteligentneži' ali 'očetovske stopinje'.

»Ngangkariji so kot mešanica medd splošnim izvajalcem in zdravnikom vse v enem. Njihovo zdravilstvo je po naravi holistično, ukvarja se z osebino duhovnostjo in fizičnim telesom in to je pomembno za mnoge domorodne ljudi. Francesca Panzironi CEO of ANTAC (Anangu Ngangkari Tjutaku Aboriginal Corporation)«

vir: https://upliftconnect.com/spirit-doctors-australian-desert/?fbclid=IwAR27rBJc8x4-_W5pEFJUrD1Y63r7KU-YplLg9qMuI8u7wpdn2Cfs2jLFGFE

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer