Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Duša je v svoji naravi skupinska zavest in nima individualnih ambicij

Duša je v svoji naravi skupinska zavest in nima individualnih ambicij ali individualnih interesov in v je nobenem primeru ne zanimajo interesi osebnosti. Duša je tista, ki je naravna. Iniciacija je proces kjer se duhovni človek začne zavedati znotraj osebnosti sebe kot duše, z močmi duše, duševnimi odnosi in namenom duše. V trenutku, ko človek prepozna to, celo v majhnem merilu, je skupinska zavest tista, katere se zaveda.

- Alice A. Bailey & Djwhal Khul, Žarki in iniciacije, 3. del

Ta razvoj človeškega bitja je le prehod iz enega stanja zavesti v drugega

Ta razvoj človeškega bitja je le prehod iz enega stanja zavesti v drugega. Je zaporedje širitve rasti sposobnosti zavedanja, ki je sestavljeno s prevladujočimi karakterisitkami Razmišljujočega, ki obstaja znotraj. To je napredovanje od zavesti, ki je polarizirana v osebnosti, nižjem jazu ali telesu v to, ki je polarizirana v višjem jazu, egu ali duši, do polarizacije v Monadi ali Duhu, dokler zavest sčasoma ne postane Božanska. Med tem, ko se človeško bitje razvija, se sposobnost zavedanja širi, najprej onstran omejitev zidov, ki jo omejujejo znotraj nižjih kraljestev narave (mineralov, vegetacije in živali) do treh svetov razvijajoče se osebnosti, do planeta, od kjer naprej igra svojo vlogo, do sistema kjer se planet obrača, dokler dokončno ne pobegne sončnemu sistemu samemu in postane univerzalna.

- Alice A. Bailey & Djwhal Khul, Iniciacija, Človeška in solarna

Kako očistiti um?

Enkrat je Buda hodil iz enega mesta v drugo mesto z nekaj svojimi sledilci. To je bilo v začetnih dnevih. Med tem, ko so potovali, so prečkali jezero. Ustavili so se tam in Buda je rekel enemu svojih učiencev: “Žejen sem. Prinesi me nekaj vode iz jezera tam.” Učenec je šel do jezera.

Preberite več: Kako očistiti um?

Zakaj kričimo, ko smo jezni?

Hindujski svetnik, ki je obiskal reko Ganges, da bi se v njej okopal, je tam našel majhno skupino družinskih članov na njenem bregu, ki je kričala drug na drugega. Smejoč se je obrnil k svojim učencem in vprašal:

"Zakaj ljudje kričijo v jezi drug na drugega?"

Učenci so nekaj časa premišljevali, nakar je eden od njih rekel, "Ker izgubimo našo mirnost, kričimo."

"A zakaj bi moral kričati, ko pa druga oseba stoji prav poleg tebe? Lahko bi mu na enak način tudi rekel, kaj imaš za povedati na nežen način?" je vprašal svetnik.

Preberite več: Zakaj kričimo, ko smo jezni?

Najprej pride poslušanje, potem refleksija

Najprej pride poslušanje, potem refleksija in na koncu vsega še prevod tega, kar je bilo slišano in o čem se je premišljevalo, prenese v delovanje. Zaradi tega mora posameznik najprej poslušati, tako, da je pozneje sposoben izbrati Vedanto, kirtan ali karkoli drugega v njegovem lastnem načinu.

Ali še niste srečali ljudi, ki na drugačen način gledajo na kirtan, ko pravijo: “Kaj sploh lahko pridobim iz njega?” A kljub temu po poslušanju kiratana, čez nekaj časa razvijejo sposobnost in jim postane všeč. Zatorej mora posameznik poslušati, preden lahko reflektira, in potem pozneje, bo to kar je slišal in odreflektiral, dobilo obliko v delovanju, ki odgovarja osebi za katero se v tem primeru gre. Poslušati razprave o Bogu ali Resnici je vsekakor koristno, saj zagotavlja posamezniku, da si ne dovoli, da bi ga premaknil duh napačnih iskanj ali da bi ga ovrnilo, če bi se pojavile razlike med izgledom drugih in njegovim lastnim. Najti napako v drugih ustvari ovire za vse okoli: za njega, ki kritizira, za njega, ki je okrivljen, kot tudi za te, ki poslušajo kritiko. Medtem pa, kar je povedano v duhu cenjena, prinaša to sadove vsem. Saj lahko posameznik le tisto imenuje Satsang, kjer se ne pojavlja nikakršno vprašanje glede razlikovanja česar koli v smislu kot manjvredno ali okrivljeno (asat) - igra besed: SAT pomeni resnično bitje; dobro; satsang pa druženje z dobrim in tudi religiozno srečanje. Asal, nasproje od sat, pomeni ne-bitje, napačno, zlo. Zato je nasprotje v terminih odktiti krivdo (asat) na religioznih srečanjih (satang) v nasprotju z osnovo.)

Sri Ananadamayi Ma, Besede Sri Andandemayi Ma

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer