Najprej pride poslušanje, potem refleksija in na koncu vsega še prevod tega, kar je bilo slišano in o čem se je premišljevalo, prenese v delovanje. Zaradi tega mora posameznik najprej poslušati, tako, da je pozneje sposoben izbrati Vedanto, kirtan ali karkoli drugega v njegovem lastnem načinu.
Ali še niste srečali ljudi, ki na drugačen način gledajo na kirtan, ko pravijo: “Kaj sploh lahko pridobim iz njega?” A kljub temu po poslušanju kiratana, čez nekaj časa razvijejo sposobnost in jim postane všeč. Zatorej mora posameznik poslušati, preden lahko reflektira, in potem pozneje, bo to kar je slišal in odreflektiral, dobilo obliko v delovanju, ki odgovarja osebi za katero se v tem primeru gre. Poslušati razprave o Bogu ali Resnici je vsekakor koristno, saj zagotavlja posamezniku, da si ne dovoli, da bi ga premaknil duh napačnih iskanj ali da bi ga ovrnilo, če bi se pojavile razlike med izgledom drugih in njegovim lastnim. Najti napako v drugih ustvari ovire za vse okoli: za njega, ki kritizira, za njega, ki je okrivljen, kot tudi za te, ki poslušajo kritiko. Medtem pa, kar je povedano v duhu cenjena, prinaša to sadove vsem. Saj lahko posameznik le tisto imenuje Satsang, kjer se ne pojavlja nikakršno vprašanje glede razlikovanja česar koli v smislu kot manjvredno ali okrivljeno (asat) - igra besed: SAT pomeni resnično bitje; dobro; satsang pa druženje z dobrim in tudi religiozno srečanje. Asal, nasproje od sat, pomeni ne-bitje, napačno, zlo. Zato je nasprotje v terminih odktiti krivdo (asat) na religioznih srečanjih (satang) v nasprotju z osnovo.)
Sri Ananadamayi Ma, Besede Sri Andandemayi Ma