Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Morda bi lahko bilo tukaj zapaženo, da je pozitivna sila Manasadev

Morda bi lahko bilo tukaj zapaženo, da je pozitivna sila Manasadev ta, ki ustvarja inciacijo. Njihova fukcija je utelešena v Hierofantu. On, med tem, ko vidi pred sabo nosilec Buddhija, prenese napetost iz višjih nivojev skozi Svoje telo in s sredstvom Palice (napolnjene s pozitivno manasično silo) prenaša te višje manasične energije do iniciiranca, tako, da mu je omogočeno, da lahko zavestno ve in prepozna načrt za svoj skupinski center skozi neizmerno povečano stimulacijo. Sila se spusti iz manasičnega permanentnega atoma preko antaskarane in je usmerjena v katerikoli center, ki ga vidi-Hierofant-po-zakonu, da bi moral biti stimuliran. On stabilizira silo in regulira njen tok medtem, ko cirkulira skozi egoični Lotus, tako, da ko je delo razkrivanja dovršeno, se lahko razkrije šesti princip v Srcu Lotusa. Po vsaki iniciacij se otus še bolj razkrije in luč iz centra plameni v ospredje - svetloba ali ogenj, ki dokončno gori skozi tri obdajajoče cvetove in dovoli, da se vidi polna notranja slava in se manifestira električni ogenj duha. Kot se to dogaja na drugem subnivoju mentalnega nivoja (kjer se sedaj nahaja egoični lotus), odgovarjajoča stimulacija zavzame prostor v gosti substanci, ki oblikuje venčne liste ali kolesa centrov na astralnem in eteričnem nivoju.

- Alice Bailey & Djwhal Khul, Razprava o kozmičnem ognju, str. 713-714

Tukaj lahko vidiš zakaj podarjam dejstvo, da je iniciianec prejemnik

Tukaj lahko vidiš zakaj podarjam dejstvo, da je iniciianec prejemnik bistvene kvalitete ali kvalitet iz katerih se razkrije in razvije oblika in katere je duša absorbirala. Ob tej določeni krizi iniciiranec znotraj Ashrama ali “na Njegovi poti slave do Kraja kjer se nahaja Gospod” (Shamballa) zbere ali zadržuje znotraj sebe vso bistveno dobro, ki je bilo shranjeno v duši pred njenim uničenjem v četrti iniciaciji. V sebi uteleša znanje in modrost aeonov boja in potrpežljive vztrajnosti. Nič nadalnjega ni potrebno pridobiti s tem, da se drži bodisi duše ali oblike. Prejel je vse kar so lahko dali, kar vrže svetlobo na duhovni Zakon Žrtve. Zanimivo je zapaziti, kako duša postane na tej točki preprosto posrednik med osebnostjo in iniciirancem višje stopnje. Vendar pa sedaj ne obstaja ničesar več, na kar se da nanašati, le-temu poročati ali prenesti in - enako kot Zvok odmeva - duša izgine, kot dokaz odziva.

- Alice A. Bailey & Djwahl Kuhl, Ezoterično zdravljenje, str. 691.

Iniciacija je, kakor dolgo zadeva v sedanjosti tebe

Iniciacija je, kakor dolgo zadeva v sedanjosti tebe, “trenutek krize, kjer zavest lebdi nad mejno črto razkritja”. To posledično vključuje:

A) Ogromen poteg med pari nasprotij.
B) Obstoj kot rezultat polja napetosti
C) Napor, da trdno stojiš na srednji točki

Spomnil bil vas, da se to ne nanaša na človeka, na življenjski poti, ko ga vleče, kot je, med pari nasprotij na nivoju želje, temveč na dušo, ki stoji na srednji točki med monado in osebnostjo in se pripravlja, da stori Veliko Odpoved - odpoved, ki jo osebnost naredi možno - in da izgine, in pusti ti dve (osebnost in monado) popolnoma kot eno. Človek kot duša v popolnoma budni zavesti je ta, ki prejme iniciacijo.

- Alice A. Bailey & Dhwahl Khul, Učenci v Novi Dobi II, str. 254

Vprašali ste za jasnejšo definicijo “srednje” točke”.

Vprašali ste za jasnejšo definicijo “srednje” točke”.

Za pripravnika je to čustveni nivo, Kurukshetra, ali nivo iluzije, kjer se zemlja (fizična narava) in voda (čustvena narava) srečata.

Za učenca je to mentalni nivo, kjer ustvarita oblika in duša stik in postane veliki prehod možen. Za naprednega učenca in iniciiranca, je srednja točka vzročno telo, karana sarira, duhovno telo duše, ki stoji kot posrednik med Duhom in snovjo, Življenjem in obliko, monado in osebnostjo.

- Alice A. Bailey & Dhwahl Kuhl, Razprava o beli magiji, str. 247

Po iniciaciji, je vzroćno telo moč najti

Po iniciaciji, je vzroćno telo moč najti na drugem podnivoju mentalnega nivoja in prične se monadični nadzor.

- Alice Bailey & Djwhal Khul, A Treatise on Cosmic Fire, str. 578

Petkraka zvezda pri iniciacijah na menatalnem nivoju sije nad glavo iniciiranca.

Petkraka zvezda pri iniciacijah na menatalnem nivoju sije nad glavo iniciiranca. To zadeva prve tri iniciacije, ki so se zgodile v vrzročnem telesu. Povedano je bilo, da se prvi dve iniciaciji zgodita na astralnem nivoju in to je pravilno, vendar pa je to vzrokovalo nerazumevanje. Globoko se jih čuti v povezavi z astralnim in fizičnim telesom in v spodnjem mentalu in učinkuje na njihov nadzor. Med tem, ko se glavni učinek čuti v teh telesih, jih lahko iniciiranec interpretira kot, da so se zgodile na nivojih, ki jih zadeva, za slikovitost prikaza, in stimulacija deluje na veliko v astranem telesu. Vendar pa si je potrebno za vedno zapomniti, da se glavne iniciacije zgodijo v vzročnem telesu ali  - ločeno od telesa - na Buddhičnem nivoju.

- Alice Bailey & Djwhal Khul, A Treatise on Cosmic Fire, str. 696 [glej tudi: IHS 15-16]

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer