Z nenehnim zadrževanjem lastne pozornosti na Viru, se Ego raztopi v tem Viru kot lutka iz soli v morju.
- Sri Ramana Maharshi, Maharshijev gospel, B.I, Poglavje V.
Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...
Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.
Z nenehnim zadrževanjem lastne pozornosti na Viru, se Ego raztopi v tem Viru kot lutka iz soli v morju.
- Sri Ramana Maharshi, Maharshijev gospel, B.I, Poglavje V.
Živi v vedno v sedanjosti;
prihodnost in preteklosti ni,
razen v umu.
- Sri Ramana Maharshi, Face to face, 79
Guru ne pripelje v ospredje spoznanja.
On le odstrani ovire do njega,
saj je Jaz vedno spoznan.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 282
S: Ampak um se izmuzne našemu nadzoru.
M: Naj bo tako. Ne premišljuj o tem. Ko se spomniš sebe, ga pripelji nazaj in ga obrni navznoter. To je dovolj.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 398
Zamisel, da moraš iti v Tiruvannamalai in obiskati Maharshija je le funkcija intelekta.
V resnici ni potrebna pomoč.
Ti si že v svojem izvirnem stanju; kako ti lahko kdorkoli pomaga priti tja, kjer že si. Pomoč je dana le, da se razjasnijo tvoja napačne predstave. Veliki možje, guruji lahko pomagajo le z odstranjevanjem ovir na tvoji poti.
- Bhagavan v Zavestna nesmrtnost
Zaposli se z živečo sedanjostjo.
Prihodnost bo poskrbela zase.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 238
Znotraj tvojih sposobnosti je, da misliš in torej, da se prikleneš ali, da prenehaš misliti in si svoboden.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 524
Če enkrat um najde svojo notranjo srečo, ne bo taval zunaj.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 213
On, ki se obrne navznoter z neobremenjenim umom,
da bi iskal, kjer vznikne zavest 'jaz',spozna Jaz in počiva v Njem, o Arunachala!,
kot rekal, ko se združi z oceanom.
- Sri Ramana Maharshi, Pet himn Arunachali, 3
S: Zakaj je zame včasih koncentracija na Jaz tako lahka in drugič brezupno težka?
Bhagavan: Zaradi vasan. Vendar pa je v resnici lahka, ker smo mi Jaz. Vse kar moramo storiti, je da se spominjamo tega. To nenehno pozabljamo in tako mislimo, da smo to telo ali ta ego.
Če sta volja in želja spomniti se Jaz dovolj močni, bosta sčasoma prešli vasane.
Znotraj se mora odvijati velika bitka ves čas, dokler se ne spozna Jaza. O tej bitki se simbolično govori v svetih pisanjih kot boj med Bogom in Satanom. V naši Sruti, je Mahabharata tista, kjer asure predstavljajo naše slabe misli in deve misli, ki nas povzdigujejo.
Vsem takšnim mislim kot 'dosežek je težak' ali 'samo spoznanje je daleč od mene' ali 'mnogo težav imam, da bi prešel znano Resničnost', se je treba odpovedati , saj so to glavne ovire, ki jih je ustvaril lažen jaz, ego. Le-te so neresnične.
Ne dvomi, da si Resničnost, živi v tem razumevanju.
Nikoli ne dvomi v to s prenašanjem svojega spoznanja tega v nek prihodnji čas. Prav zaradi tega, ker so ljudje zatirani in hipnotizirani s takšnimi napačnimi mislimi Gita pravi, da bo le nekaj od milijon njih spoznalo Jaz.
Predaj se globoki meditaciji. Vrži stran vse druge pomisleke o življenju. Preračunljivo življenje ne bo okronano z duhovnim uspehom.
- Sri Ramana Maharshi, Zavestna nesmrtnost
Če odstraniš ves nesmisel, vse misli iz uma, se bo manifestiral mir.
To kar ovira mir je potrebno odstraniti.
Mir je edina resničnost.
- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem, 31.1.1946
Karkoli se zgodi, si še vedno nespremenjen, kot si bil prej.
- Sri Ramana Maharshi, Zavestna nesmrtnost, p. 15
Jaz sam je Resničnost;svet in vse ostalo, kar je na njem, ni.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 20
Popolno znanje vedno sije, celo med spanjem. Če se posameznik konstantno zaveda jagata [prebujajoče se stanja] se bo zavedanje nadaljevalo tudi v spanju.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovori s Sri Ramana Maharshijem, 481
Ali je sploh važno kam in kako si postavljen?
Bistvena točka je, da mora um vedno ostati v svojem viru.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 542
Če mislite, da ste telo,
potem je reči sam sebi,
'Ne, jaz sem To',
v pomoč, da bi lahko vztrajali kot To.
Vendar pa- ker že od vedno vztrajamo kot To -
zakaj bi morali vedno misliti
'Jaz sem To'?
Ali posameznik kdajkoli pomisli
'Jaz sem človek'?
- Sri Ramana Maharshi, Resničnost v štiridesetih verzih, 36