Ta radost Jaza je vedno s tabo in našel jo boš sam, če boš iskal iskreno.
Bhagavan v Maharshijevem Gospelu, II.I
Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...
Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.
Ta radost Jaza je vedno s tabo in našel jo boš sam, če boš iskal iskreno.
Bhagavan v Maharshijevem Gospelu, II.I
Tvoja dolžnost je v vaji, v ponavljajoči se vaji Samo-spraševanja.
- Tepci iz Njegove mize, p. 7
Bog je v vsem in v tem, ki opazuje. Kje drugje bi lahko videli Boga? Ni ga moč najti zunaj. Čutiti ga je potrebno znotraj.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 244
Atmana prepoznamo z umom, ki je brez misli in obrnjen navznoter.
Potem um vidi svoj lasten vir in postane To.
Ni kot osebek, ki zaznava predmet.
- Pogovor, 99
Vasane (predispozicije) lahko uničimo. To se naredi s končentracijo na to, kar je osvobojeno od vasan in je kljub temu njihovo jedro.
- Pogovor 29
Guru je tako zunanji, kot notranji.
Od zunaj da poriv umu, da se obrne navznoter, medtem, ko odznotraj vleče um nasproti Jazu in mu pomaga, da se utiša.
To je Milost Guruja.
- Maharshijev gospel, Bi.I., P. VII
Po tem, ko misli poniknejo, pride v ospredje luč.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 307
D: Kako premagati željo, jezo ipd.?
M: Želja ali poželenje, jeza ipd. ti dajo bolečino. Zakaj? Zaradi koncepta 'jaz', ta koncept 'jaz' izvira iz nevednosti; nevednosti zaradi razlikovanja; razlikovanja zaradi poimenovanje rasničnosti sveta in tega ponovno od zamisli 'jaz-sem-telo'. Zadnje je lahko samo po dvigu ega. Če se ego ne dvigne, izgine celotna veriga spodrsljajev, Torej preprečite dvig ega. To se lahko naredi z ostajanjem v vaši lastni naravi; potem so poželenje, jeza ipd. premagani.
. Pogovori s Sri Ramana Maharshijem, 575
Zaznave čutil je lahko le posredno znanje, ne neposredno znanje.
Le posameznikovo lastno zavedanje je neposredno znanje.
Neprekinjen 'jaz', 'jaz' je neskončen ocean.
- Bodi kot si
Druga skupina je bili vprašana: Kako se preide poželenje, pridobitništvo, zmedenost, napuh in jeza?
M. Z dhyano.
D: Kaj je dhyana?
M: Dhyana je držanje se posamezne misli in odstavitev vseh drugih misli.
- Pogovori s Sri Ramana Maharshijem, 371
Um bo obstajal samo tako dolgo, dokler misliš o zunanjih stvareh.
Vendar pa, ko ga potegneš od zunanjih stvari in ga prisiliš, da misli o umu ali o 'jazu' - z drugimi besedami ga introvertiraš - bo prenehal obstajati.
- Dan za dnem, 18.10.1946
D: Torej se moramo znebiti poželenja (karme), jeze (khoda) ipd.
M: Odpovej se misliim. Ničemur drugemu se ni potrebno odpovedati. Modaš biti tam, da bi videl karkoli. To je Jaz. Jaz je večno-zavesten.
- Pogovori s Sri Ramana Maharshijem, 41
Ko ti spodleti, da bi videl tega, ki gleda, vidiš samo, to kar je videno.
S tem, ko raztopiš dvojnost, ko se obrneš navznoter namesto navzven, je samo po sebi Radostno.
- Guru Vachaka Kovai, V. 186
D: Kako nadzirati poželenje, jezo ipd.?
M: Čigave so te strasti? Odkrij. Če ostajaš kot Jaz, se bo odkrilo, da ne obstaja nič drugega kot Jaz. Potem več ne bo potrebe za kontrolo ipd.
- Iz pogovorov s Sri Ramana Maharshijem, 252
Sreča je preprosto odstranitev občutka dvojnosti. To se zgodi, ki je pozornost obrnjena navznoter namesto navzven.
- Ramana Maharshi v Guru Vachaka Kovai
Iskalčev cilj mora biti izsušiti iz srca vse vasane,
in ne dovoliti, da bi odsev oviral Svetlobo Večne Zavesti.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 616