Naj svet poskrbi sam za sebe.
Če si telo, potem se pojavi veliki svet.
Če si duh, je vse le duh.
- Bhagavan v Zavestna nesmrtnost
Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...
Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.
Naj svet poskrbi sam za sebe.
Če si telo, potem se pojavi veliki svet.
Če si duh, je vse le duh.
- Bhagavan v Zavestna nesmrtnost
Tvoje neizpolnjeje želje te pripeljejo nazaj.
Premagati moraš željo, da bi se absorbiral v Enega in tako prekinil z ponovnimi rojstvi.
- Sri Ramana Maharshi, Tukaj leži srce - Mercedes de Acosta
Vse pride prav na koncu.
Potrebna je stabilna odločenost.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 29
Biti je tako naravna. Kaj torej moramo odkriti?
Ko poznamo sami sebe, nas ne več ne težijo misli ali želje. Te niso naše resnično stanje.
Ni nam potrebno najti sebe, temveč preprosto Bi to kar smo, biti to kar v resnici smo - osvobojeni misli in egoizma.
- Sri Ramana Maharshi, Zavestna nesmrtnost
Guru ni fizična oblika.
Torej bo stik ostal tudi po tem, ko fizična oblika Guruja izgine.
- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem, 9.3.1946
Navada nas pripravi do tega, da mislimo, da je prenehati misliti težko.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 398
Guru ne prinese samo-spoznanja.
On le preprosto odstrani ovire do njega.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 282
Življenje človeka je to, kar je. To kar je, je. Vse težave vzniknejo s tem, ko imaš njihov koncept. Pojavi se um. Le-ta ima koncept. Vse težave tečejo. Če te ne motijo um in njegovi koncepti o različnih stvareh, bo vse za tebe dobro. Le takrat, ko iščeš vir uma, bo odgovorjeno na vsa vprašanja,
- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnevom z Bhagavanom, 31.12.1946
Sreča ne obstaja v nobenem predmetu sveta.
Le skozi svojo nevednost si predstavljamo, da pride sreča iz predmetov.
- Sri Ramana Maharshi, Kdo sem Jaz?, 24
Beda je le neželena misel.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 241
Najvišje stanje je enako vsem in tudi izkušnja je enaka.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 595
Misli se spremenijo, a ti ne.
Izpusti prehajajoče misli in se drži nespremenljivega Jaza.
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 524
"Kako dolgo bi naj posameznik vadil?"
Dokler um ne doseže breznaporno svojega naravnega stanja osvobojenosti od konceptov, tj. dokler občutek 'jaz' in 'moje' več ne obstaja.
- Sri Ramana Maharshi, Duhovna navodila, II. 18
D: Čeprav sem zalo pozorno poslušal karakteristike povpraševanja , moj um ni pridobil niti majhnega delčka. Kaj je razlog za to?
M: Razlog je pomanjkanje moči ali eno-usmerjenosti uma.
D: Kaj je razlog za odsotnost velike mentalne moči?
M: Sredstvo, ki naredi posameznika usposobljenega za povpraševanje so meditacija, joga ipd. Posameznik bi moral doseči znanje v tem skozi postopno prakso in tako zavarovati tok mentalnih načinov, ki je spontan in v pomoč. Ko um postane zrel na ta način in sliši o povpraševanju, bo na enkrat prepoznal svojo pravo naravo, ki je Jaz, in ostal v popolnem miru, brez tega, da bi se odklanjal iz tega stanja. Umu, ki še ni postal zrel, je težko doseči takojšnje spoznanje in mir skozi poslušanje o povpraševanju. Vendar pa, če posameznik vadi sredstva za nadzor uma kar nekaj časa, se navsezadnje doseže mir v umu.
- Sri Ramana Maharshi, Samo-povpraševanje,, 19-20
Celotna Vedanta je vsebovana v dveh biblijskih izjavah: "Jaz sem, kdor sem." in "Bodi miren in vedi, da je Jaz sem Bog."
- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 338
Na način možnih poti, bi si posameznik moral postopoma prizadevati ne pozabiti svojega (resničnega) Jaza, ki je Bog. Če se to doseže, bo vse doseženo. Um ne bi smel biti usmerjen k kateri koli drugi stvari. Čerpav bi morda posameznik izvajal, kot norec, dejanja, ki so rezultat prarabdha karme, bi moral ostati v umu v stanju Jaza, brez tega, da bi pustil, da vzniknejo misli 'jaz počnem'.
- Sri Ramana Maharshi, Samo-povpraševanje, 13