Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

D: Swami, kako lahko oprijem ega oslabi?

M: S tem, da ne dodajaš novih vassan (slabih navad).
Če je objektivna resničnost sveta iluzija,
potem je zlo v njem tudi iluzija
in je zdravilo obrniti se navznoter,
k Resničnosti Jaza.

Ameriški obiskovalka je , tajnica Swamija Yoganande,
je vprašala zakaj je na svetu dobro in zlo in rečeno ji je bilo:

To sta relativna izraza. Da bi poznal dobro in slabo mora
obstajati osebek. Ta osebek je ego. Konča se v Jazu.
Ali lahko rečeš, da je vir ega Bog. Ta definicija je verjetno
bolj definitrajoča in tebi razumljiva.

- Sri Ramana Maharshi

Clij je zavest brez misli.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 580

Razločiti in večno vztrajati v večno prisotno Resničnosti je resničen dosežek.
Vsi drugi dosežki so kot vse moči, ki jih uživaš v sanjah.
Ko se sanjalec prebudi, ali so resnične?

Ti, ki ostanejo v stanju Resnice,
ki so odvrgli neresnično,
ali bodo kdajkoli preslepljeni?

- Sri Ramana Maharshi, Resničnost v štiridesetih verzih, 35

Bhagavan:

Težava je,
da človek misli, da je on delovalec;
to je napaka.

Višja moč je ta,
ki naredi vse
in človek je le orodje.

Če sprejme ta pozicijo,
je osvobojen vseh težav,
v nasprotnem jih sodi.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovori s Sri Ramano Maharshijem, Pogovor 63

S: Božji pogled je veličasten.

M. Božji pogled je le pogled Jaza, ki je upredmeten kot Bog posameznikove lasten vere.

Vedi kdo Si.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 621

To kar ljudje imenujejo Satan, Hudič, temne sile ipd., je preprosto nevednost o resničnem Jazu.

- Sri Ramana Maharshi, Zavestna nesmrtnost, poglavje 15

Kar se tiče branje knjig o Vedanti,
jih boš morda prebral katerokoli število.

Lahko ti le pravijo,'Spoznaj Jaz znotraj sebe.'

Jaza ni mogoče najti v knjigah.
Najti ga moraš sam v sebi.

- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem, 16.3.1945

Če ni oseba uničila uma,
ne more dobiti miru in biti srečna.In če sama ni srečna,
ne more podariti sreče 'drugim'.

- Sri Ramana Maharshi, Maharshijev gospel, B.I., p. VII

"Čeprav je ta pav bel, so drugi pavi pravzaprav ti, ki so lepi", je rekel nekdo. Med tem, ko je kazal na pava je Bhagavan rekel, "Če je to, kot praviš, ima svojo lastno lepoto. Ti pavi imajo mnogo prečudovitih barv. To je čista bela brez mešanice katerihkoli drugih barv. To pomeni, da je suddha satva (čisti jaz) brez mešanice drugih gun (lastnosti). Vidiš, v vedičnem jeziku, bi tudi lahko bil pav vzet kot primer. Celo drugi pavi nimajo toliko barv ob rojstvu. Imajo le eno barvo. Med tem, ko rastejo, dobijo mnogo barv. Ko zrastejo njihovi repi, imajo katerokoli število oči. Vidiš koliko barv in koliko oči! Naš um je tudi kot tole. Pri rojstvu, v njem ni spreobrnjenosti. Posledično bo v njem dosti aktivnosti in idej, prav tako kot barv pri pavu."

- Bhagavan v Pisma iz Sri Ramanasramama, 112

Dobra oseba ne bo skrbela glede načrtov,
da jih naredila pred svojimi dejanji.

Zakaj se temu tako?

Saj Bog, ki nas je poslal v svet, ima svoj lasten načrt,
in ki se bo vsekakor sam po sebi odvil.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 542

M: Kdo je Mojster? Kljub vsemu je on Jaz. Glede na stopnje razvoja uma, se Jaz manifestira kot Mojster na zunaj. Znameniti starodavni svetnik Avadhuta je rekel, da im on več kot 24 Mojstrov. Mojster je ta, od kogar se posameznik nauči karkoli. Guru je morda včasih tudi intimen, kot v primeru Advahute. Bog, Guru in Jaz so identični.

Duhovno misleč človek misli, da Bog prežema vse in vzame Boga za svoega Guruja. Pozneje ga Bog pripelje v stik z osebnim Gururjem in ga človek prepozna kot vse v vsem. Nenazadnje je enakega človeka naredila Mojstrova milost, da bi čutil, da je Jaz resničnost in nič več. Tako odkrije, da je Jaz Mojster.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovori s Sri Ramano Maharshijem, Pogovor 23

[Gostujoči Pandit] je vprašal: "Življenje je eksremno težko na nekaterih krajih. Kako naj posameznik izvaja sadhano (duhovno prakso) na takšnih krajih?"

Bhagavan je odgovoril: "Kraj je znotraj tebe, ti nisi na kraju. Ko si v vseh krajih, kje je vprašanje o težavah na nekaterih krajih in ne na drugih? Vsi so znotraj tebe. Kako ti lahko povzročajo težave?" Protestiral je, "Vendar pa na nekaterih krajih sploh ne moremo najti mira v umu" in Bhagavan je odgovoril, "To kar vedno obstaja je mir. To je tvoje naravno stanje, Svojega naravnega stanja nisi sposoben prepoznati. Zaslepljejn si zaradi nepredvidljivih dogodkov, ki so neresnični in se smiliš sebi, ker tam ni miru. Če spoznaš svoj Jaz, bodo vsi kraji postali enako primerni za sadhano."

- Sri Ramana Maharshi, it Pisma iz Sri Ramanasramama 101

M: Večno, neprekinjeno, spontano stanje vzdrajanja v Jazu je jnana. Da bi vztrajal v Jazu morap ljubiti Jaz. Ker je Bog vsekakor Jaz, je ljubezen do Jaza, ljubezen do Boga; in to je bhakti. Jnana in bhakti sta tako eno in isto.

- Sri Ramana Maharshi, Maharishijev Gospel', Book I, P. IV ['Bhakti and Jnana']

Opravljaj svoje delo, brez,
da bi pričakoval njegove rezultate.
To je vse kar bi moral početi.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 258

Premišljevati morate o tem, ki ponavlja mantro.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 606

Vsa delovanja, skozi katera gre telo
so določena, ko prvič pride v obstoj.

Ni na tebi, da bi jih sprejmešl ali zavrneš.

Edina svoboda, ki jo imaš je,
da obrneš svoj um navznoter
in se odpoveduješ delovanjem tam.

- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem z Bhagavanom, 1.6.1946

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer