Ta svet, za katerega praviš, da je resničen, se ti v resnici posmehuje zaradi iskanja, da bi dokazal, da je resničen, medtem, ko si v svoji lastni resničnosti neveden.
Maharshijev Gospel, str. 67.
Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...
Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.
Ta svet, za katerega praviš, da je resničen, se ti v resnici posmehuje zaradi iskanja, da bi dokazal, da je resničen, medtem, ko si v svoji lastni resničnosti neveden.
Maharshijev Gospel, str. 67.
Če sprašuješ, 'Zakaj s tem, da sem svoboden si domišljam, da sem priklenjen?' Odgovoril sem, 'Zakaj s tem, da si v sobi, si si predstavljal, da si na svetovni avanturi in prečkaš hrib in dolino, puščavo in morje? Vse je um in maya [iluzija], ~ Sri Ramana Maharshi
Ali obstajata dva 'jaza', da bi eden odkril drugega? Je potrebno pokazati pot v notranjosti tvojega lastnega doma? To je znotraj tebe. Le tiho ostani.
Bhagavan
Misel se projicira iz Jaza. Odkrij od kje se pojavlja. Misli bodo prenehale vznikati in samo Jaz bo ostal. ~ Sri Ramana Maharshi
Spominjanje Sebe, svoje resnične narave, brez najmanjšega prilizovanja,
je ugledna zmaga resničnega jnanija.
Brez tega, da bi tvojo zavest držal trdno k ozadju in brez, da bi ga zapustil [ozadje], ni možno vztrajati v tvoji pravi naravi, v Vrhonem, niti se mu odpovedal.
Je Jaz nekaj daleč stran, da se ga lahko dotakneš? Višji Jaz obstaja kot eden, vendar pa so le tvoje misli tiste, ki ti pričarajo občutek, da ne.
Ne moreš niti premilšjevati on tem niti tega pozabiti.
Razen misli na Jaz, s katero koli drugo mislijo ga že povežeš, je to le konstrukt, tuj temu kar je Jaz.
Misliti o Jazu je vztrajati kot ta mirna zavest. Padama, resničnega swarupe, se ne da niti spomniti niti pozabiti.
Jaz je samo-razsvetljujoč brez teme in svetlobe, in je resničnost, ki je samo manifestirajoča. Zato posameznik ne bi smel premišljevati o njej kot o tem ali onem.
Jaz samo je. Ali ni potem Jaz tvoj Guru? Od kje pa bi prišla Milost? Pride od Jaza samega. ~ Sri Ramana Maharshi
Kam pa lahko greš, da bi zbežal od sveta ali objektov? So kot človekova senca, od katere človek ne more zbežati.
Obstaja smešna zgodba o človekum ki je želel zakopati svojo senco. Skopal je globoko javo in ko je videl svojo senco na dnu, je bil srečen, da jo lahko zakoplje tako globoko. Začel je polniti jamo in ko jo je popolnoma zapolnil, je bil presenečen in razočaran, ko je odkril senco na vrhu. Tako bodo tudi z vami vedno objekti [predmeti] ali misli, dokler na spoznaš Jaza.
BHAGAVAN
Source DAY BY DAY
Ko se pojavi dvom in se očisti, vznikne naslednji in se očisti tudi ta in s tem naredi pot naslednjemu in tako gre naprej.
Tako torej ne obstaja moćnosti za očiščenje vseh dvomov.
Poglej komu dvomi vzniknejo. Pojdi do njihovega izvira in ostani tam.
- Govor 618, Sri Ramana Maharshi
Le čisto Znanje Sat-Chit [tj. Zavest 'Jaz sem'] resnično obstaja. Vsa druga [občutek ali um] znanja, ki delujejo v njem kot resnična, niso nič drugega kot le temna in namišljena nevednost; [zato] jim je nevarno verjeti.
('Guru Vachaka Kovai', v. 421)
Pravijo, da umiram, a ne grem stran. Kam pa naj bi šel? Tukaj sem.
- Bhagavan v 'Ramana Maharshi and the Path of Self-knowledge' (2nd Edition, 2002, p. 222), Arthur Osborne.
Pri neposrednem vedenju, lahko čutiš sebe eno z Enim, ki obstaja. Celotno telo postane le moč, tok sile. Tvoje življenje postane igla, ki jo pritegne večja masa magneta in kot greš globlje in globlje, postaneš le center in potem niti ne to; saj postaneš le zavest. Misli in skrbi ne obstajajo več, bile so razpršene že na začetku. To je poplava.
Si le slamica, pogoltnjen si živ, vendar pa je zelo okusno. Saj pastaneš prav stvar, ki ti je pogoltnila. To je zlitje individualnega z Absolutnim, jaza z Resničnostjo, izgubitev ega v resničnem Jazu, uničenje napačnosti, dosežek Resnice.
Bhagavan.
Crumbs from his Table
To kar je - je le Milost; nič drugega ne obstaja.
~ Ramana Maharshi
Jaz je močan magnet znotraj nas.
Postopno nas pritegne k sebi, čeprav si predstavljamo, da mi sami gremo proti njemu: ko smo dovolj blizu, konča naša delovanja, nas naredi mirdne in potem pogoltne naš osebni tok in tako ubije našo napačno osebnost.
Navduši intelekt in preplavi naše celotno bitje.
Mi mislimo, da meditiramo na njem in se razvijamo nasproti njemu, vendar pa je resnica, da smo mi železni opilki in je Atman-magnet tisti, ki nas vleče k sebi.
Torej je proces odkrivanja Sebe oblika Božanskega magnetizma.
BHAGAVAN
Zavestna nesmrtnost,
Ko se dvigne posemeznikov jaz, se vse dvigne; ko posameznikov um postane miren, postane vse mirno. ~ Sri Ramana Maharshi
D: V Teozofskem društvu meditirajo, da bi priklicali Mojstra, da jih vodi.
Sri Bhagavan: Mojster je 'znotraj'. Meditacija je namenjena, da odstrani nevedno zamisel, da je On le 'zunaj'. Če bi On bil tujec, ki ga čakaš, je tudi On priklenjen k temu, da izgine. Kaj je uporaba minljivega bitja kot takšna? Vendar pa, kakor dolgo misliš, da si ločen ali da si telo, tako dolgo je Mojster 'zunaj' tudi potreben in se bo tudi pojavil v telesu. Ko napačna identifikacija sebe s telesom poneha, bo moč najti 'Mojstra' kot nič drugega kot SEBE.
" Maharshi's Gospel "
D: Kako bo prenehal ponehal seksualni impulz?
M: Ko poneha razlikovanje.
D: Kako se lahko izvede?
M: Drugi spol in odnos do njega sta le mentalna koncepta. Upanishade pravijo, da so vsi dragi ker je Jaz ljubljeni vseh. Posameznikova sreča je znotraj. Ljubezen je le Jaz. Je le znotraj; ne misli si, da je zunaj: potem razlikovanje preneha delovati.
('Pogovori s Sri Ramana Maharshijem' 335)