Zaradi Božje milosti premišljuješ o Bogu.
- Sri Ramana Maharshi
Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...
Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.
Zaradi Božje milosti premišljuješ o Bogu.
- Sri Ramana Maharshi
To znanje, da ne obstaja nič drugega kot Bog ali Jaz, da 'jaz' in 'moje' ne obstajata in da obstaja le 'Jaz', je Jnana.
- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem, 22.11.1945
Izogibaj se želje in nenaklonjenosti.
- Sri Ramana Maharshi, Gems (Dragulji), poglavje 9
Za iskalčevo tišino je Gururjeva tišina najglasnejše učenje.
To je hkrati tudi Milost v najvišji obliki.
Vse druge dikshe (iniciacije), ti. sparse, chakshuse so izpeljane iz mowne (tišine).
Zato so torej sekundarne.
Mowna je primarna oblika
Če je Guru tih, se iskalčev um očisti sam od sebe.
- Sri Ramana Maharshi, Govori s Sri Ramana Maharshijem, Govor 518
S: Vidim, da delaš stvari. Kako lahko praviš, da nikoli ne izvajaš dejanj?
BHAGAVAN: Radio poje in govori, vendar pa, če ga odpreš, ne boš znotraj našel nikogar. Podobno je moj obstoj kot prostor, skozi katerega nihče ne govori. Kot pri radiu, ni nikogar znotraj kot delovalca.
- Sri Ramana Maharshi
Potopi se v Srce in ostani kot Jaz.
~ Sri Ramana Maharshi
Dokler siješ kot 'jaz' v Srcu, je tvoje ime samo Srce.
~ Sri Ramana Maharshi
Če obstaja cilj, ki se naj doseže, le ta ne more biti permanenten. Cilj mora že biti prisoten.
~ Sri Ramana Maharshi
Ko prepoznaš enega, mnogi ne bodo videni.
- Sri Ramana Maharshi
Um Jnanija je poznan samo Jnaniju. Posameznik mora biti Jnani, da bi razumel drugega Jnanija.
Vendar pa je mir uma, ki prežema svetnikovo atmosfero edino sredstvo s katerimi lahko iskalec razume veličino svetnika.
Njegove besede ali dejanja ali izgled niso indikacija njegove veličine, saj so navadne, onstran razumevanja navadnih ljudi.
BHAGAVAN
Zavedanje je jnana. Jnane je večna in naravna, ajnana je nenaravna in neresnična.
~ Sri Ramana Maharshi
Vedeti kdo Si je biti Ti in pomeni obstoj, posameznikov lasten obstoj.
Nihče ne zanika svojega lastnega obstoja nič več, kot ne zanika svojih oči, čeprav jih ne more videti.
Težava leži s tvojo željo, da bi objektifiziral Jaz, na enak način, kot objektiviziraš svoje oči, ko položiš pred njih ogledalo. Bil si tako navajen na objektivnost, da si izgubil znanje o sebi, preprosto ker Jaza ni mogoče objektivizitati. Kdo pa naj bi poznal Sebe?
Ali ga lahko nečuteče telo pozna? Ves čas govoriš in misliš o 'jazu', vendar pa, ko te vprašajo, zanikaš znanje o njem. Ti si Jaz, vendar pa sprašuješ kako vedeti Sebe. Ko je potem Božja iluzija in kje krutost? Zaradi tega, ker ljudje znaikajo Jaz, govorijo shastre o maji, iluziji ipd.
BHAGAVAN.
Ljubezen, ki jo posameznik izkazuje nasproti zunanjim predmetom in oblikam, ni prava ljubezen. Resnična ljubezen ima vedno svoje prebivališče v posameznikovem lastnem Jazu.
- Sri Ramana Maharshi, Zavestna nesmrtnost, poglavje 1
Drugi ne obstajajo.
Posameznik naseli telo, da bi bil on sam.
Zaradi tega, posamezink obravnava druge tudi kot telesa
Skoči not in bodi Resnica, vedno.
Sri Ramana Maharshi, , Kapljice iz oceana
JNANI ni oseba, ki jo srečamo, temveč Resničnost.
- Sri Ramana Maharshi