Večno ni rojeno, niti ne umre.
~ Sri Ramana Maharshi
Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...
Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.
Večno ni rojeno, niti ne umre.
~ Sri Ramana Maharshi
Ta, ki vznika in pada je ego;
ta, ki ostaja nespremenjen je Jaz.
- Sri Ramana Maharshi, govor 143
Le Atman obstaja in je resničen.
~ Sri Ramana Maharshi
Um vedbno išče zunanje znaje, medtem, ko pušča ob strani svoje notranje znanje.
- Sri Ramana Maharshi, Govor 45
Umaknjenost pomeni bivanje v Jazu.
Nič več.
Celo zapuščanje konkretnega sveta to ni
in postati del mentalnega sveta.
- Sri Ramana Maharshi, govor 251
Napačno znanje je identifikacija Jaza s telesom, umom ipd. Napačna identifikacija mora oditi in potem ostane samo Jaz.
- Maharshijev gospel, B.I. p. 4
V prostoru, kjer se 'jaz' [um ali ego] zlije, se eden [obstoj-zavest] pojavi spontano kot 'jaz-jaz' [ali 'jaz sem jaz']. To samo po sebi je Celota.[purna].
- Sri Ramana Maharshi, 'Upadesa Undiyar', v. 20; prevod Swami Sri Sadhu Om.
Jaz, ki je Zavedanje, to samo je resnica.
Znanje, ki je različno je nevednost.
In celo nevednost, ki je napačna,
ne more obstajati stran od Jaza.
Napačni so mnogi dragulji,
saj stran od zlata, ki je samo po sebi rasnično,
ne morejo obstajati.
- Sri Ramana Maharshi, Resničnost v šritideset verzih, 13.
Rostvo sina, njegova smrt ipd. se vidi le v Jazu.
- Sri Ramana Maharshi, iz 'Talks with Sri Ramana Maharshi', Govor 251
Samost je odnos uma; človek navezan na življenjske stvari, ne more dobiti samosti, pa kjerkoli že se nahaja.
Nenavezan človek je vedno v samosti.
- Maharshijev gospel, B.I., poglavje 2
Obstaja razred ljudi, ki želi vedete vse o svoji prihodnosti in preteklosti.
Sedanjost ignorirajo.
Breme iz preteklosti oblikuje sedanjo bedo.
Poizkus ponovno priklicati preteklost je le izguba časa.
- Sri Ramana Maharshi, govor 260
1. Kaj so znamenja resničnega učitelja (Sadguru)?
Stabilno bivanje v Jazu, gledanje na vse z enakim očesom, večno neomajen pogum, na vseh mestih in ob vseh okoliščinah, ipd.
2. Kaj so znemanje resnega učenca (sadsisya)?
Intenzivno hrepenenje za odstranitvijo žalosti in doseganje žalosti in intenzivni odpor de vse vrste vsakodnevnih užitkov.
- Sri Ramana Maharshi, iz 'Duhovna navodila', p. I: NAVODILA (Upadesa).)
Ubiti ego: Do ponovnega strahu pred smrtjo ne prihaja več, enkrat, ko je mrtev.
Jaz ostane celo po smrti ega. To je blaženost - to je nesmrtnost.
- Sri Ramana Maharshi, govor 251
Mi smo vedno cilj ali mir.
Otresti se predstave, da nismo mir, je vse kar je potrebno.
- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem, 16.9.1945
Neštete vishaya-vasane (subtilne tendence uma v odnosu do vseh objektov čutilnega zadovoljstva), ki prihajajo ena za drugo v hitrem zaporedju kot valovi v oceanu, vznemirjajo um. Vseeno pa tudi le-ti ponehajo in se dokončno uničijo z napredujočo prakso Atma dhyane ali meditacije na Jaz. Celo brez tega, da bi dal prostor misli, ki se pojavi v obliki dvoma, pa če je možno, da ostane le kot Jaz in četudi je možno uničiti vse vasane, bi moral posameznik trdno in nepojenjajoče vztrajati v meditaciji na Jaz.
- Sri Ramana Maharshi, iz 'Who Am I?' ('Nan Yar') - prozna verzija iz 1939
Srce je prostor, kjer vznikne 'jaz-misel'.
Je znotraj izkušnje vsakega.
Vsakdo se dotakne desne strani svojh prsi, ko pravi 'jaz'.
- Sri Ramana Maharshi, govor 587