;

Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Izveleček iz splošnih pogojev

S prijavo na e-novice potrjujem prijavo na splošne novice in na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju. Prijavo lahko kadarkoli spremenim.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v naši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Potrjujem prijavo in se strinjam s pogoji

Prispevki

13.

Vsako živo bitje po svoji resnični naravi stremi po sreči. Le zato, ker ta sreča leži skrita znotraj njega, je sposoben stremeti zanjo. Če ne bi bila že tam, si je ne bi želel. Pa vendar je destvo, da si ne more pomagati, da si je ne bi želel.

Brez izjeme lahko opazujemo globoko hrepenenje za mirom in srečo pri vsakem živem bitju. Celo nepomembna bitja kot insekti, pajki in podobno se poizkušajo izogniti bolečini. Tudi oni stremijo po dobrem počutju, varnosti in miru.

Živali, ko so izpostavljene žgočim žarkom sonca, iščejo senco in hladno vodo. Podobno kot, ko je človek izpostavljen različnim vrstam tegob, se poda za iskanjem Boga, nebes, tja kjer je mir, k vodnjaku blaženosti.

Da bi se rešil od trojnega trpljenja sveta, mora posameznik izbrati izhod do drugege vrste trpljenja. Z bolečino je potrebno bolečino premagati. To se imenuje tapasyā. To, da bi bil sposoben prenašati težavnost in težave imenuje to telo tapasyā.

Prav tako, kot je trpljenje sveta zoprno, v začetku človek odkrije, da se mu je težko osredotočati na Božje Ime. Toda, čeprav se morda zdi težavno, bo prav s takšnim trudom posameznik osvobojen vsega trpljenja. Torej, kar je želeno, je napor, neprekinjena praksa in delovanje.

Med živalmi in pticami želje, da bi bile osvobojene trpljenja in da bi našle Vrhovno Bitje, ki je večna blaženost, večna lepota, ne obstajajo. Ta težnja je rezervirana le za človeška bitja.

Čeprav jih je Bog ovil v tančico nevednosti, jim je tudi priskrbel vrata do Znanja. S tem, da gre skozi ta vrata, lahko človek doseže osvoboditev.

Zaradi tega mora biti odločen, da se zave Vrhovnega, da najde Boga, da preseže nevednost, kot tudi znanje. Kakor dolgo obstajata nasprotji med znanjem in nevednostjo, z drugimi besedami razlikovanje in ideja razlike, Brahmana ni mogoče spoznati.

S tem, da se stopiš z Brahmanom, se tudi Vanj raztopijo vse razlike in posameznik je za vedno vzpostavljen v svojem resničnem bitju.

Ⓒ 2016 * Tomaž Flegar Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer