Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Vsakdo, ki išče srečo je zaveden v mišljenje, da je bolečina povezana z užitki in srečo. Takšna sreča je prehodna. Njegova napačno razumeljena aktivnost, mu da kratko trajajoč užitek. Bolečina in užitek se izmenjujeta drug z drugim v svetu.

Razločiti med stvarmi, ki ustvarjajo bolečino in stvarmi, ki ustvarjajo užitek in se omejiti na iskanje ustvarjanje sreče je le vairagya.

Kaj je to, čemur ne bo bolečina sledila? Išče jo in se vključi vanjo. Drugače ima človek eno nogo v svetu in drugo v duhovnem iskanju (brez zadovoljivega napredovanja v kateremkoli področju).

HAGAVAN

 

Jaz sem Sananda. Dragi moji prijatelji, danes bi rad govoril o tem kako je vse res, kako je vse resnica.

Vsakdo, ki hodi po svoji poti se sreča s takšno in drugačno resnico nekoga drugega in s svojo lastno. Čeprav so te resnice drugačne, pa so vse pravilne. Pravilne pa so zato, ker vsak gleda na resnico iz svojega zornega kota. In tako je prav, kajti ustvarjeni ste za kreiranje, za ustvarjanje vsega kar vidite, to pa lahko počnete le na svoj lasten način.

Preberite več: Sananda: Vse je res

SPOMINJANJE JAZA

Spominjanje Jaza, posameznikove prave narave,brez celo najmanjšega obotavljanja je ugledna narava resničnega jnanija.

S tvojo zavestjo se drži trdno in nikdar ne zapusti osnove, tvoje resnične narave, Vrhovnega, ki ga ni moč ne držati, ne opistiti.

Ali jje Jaz nekaj, kar je daleč stran, česar se moraš dotakniti? Višji Jaz obstaja kot eno vendar pa to niso le misli, ki povzročijo, da čutiš.

O njem ne moreš niti misliti, niti ga pozabiti.

Drugo kot misel o Jazu, katerakoli druga misel, ki jo povežeš z njim, je le mentalni konstrukt, tuj temu Jazu.

Misliti o Jazu je vztrajati kot ta spokojna zavest. Padamo, resničnega swarupo, se ne da niti spomniti, niti ga pozabiti.

Jaz je samo-razsvetljujoč brez teme in svetlobe in je resničnost v kateri se sam manifestira. Zato, posameznik ne bi smel premišljevati o njem kot o tem ali tistem.

Vse takšne misli bodo končale le v vezanosti. Hliniti meditacijo na Jaz je ko, um prevzame 'obliko' Jaza. V sredini srčne votline je čisti Brahman neposredno manifestiran kot Jaz v obliki 'jaz-jaz'. Ali lahko obstaja večja nevednost, kot misliti o njem na večkratne načine, brez vedeti tega kot omenjenega prej?

-Padamalai p 76, 77

 

Ko človek obišče resnico je to veličastno dejanje stvarjenja. Vsak od vas, ljudi na Zemlji, je veličastna kreacija univerzuma s katero se je vse začelo. Začelo se je namreč fizično življenje. In ne, da ne bi že obstajali pred nastankom tega fizičnega univerzuma, le, da ste se z njegovim nastankom podali na neko čisto novo potovanje, v neko čisto novo izkušnjo.

Preberite več: Dr. Svarilow: O resnici in izražanju

Vaja je moč - vse je odvisno od vaje


D: Povezava z modrimi morda okrepi um. Vendar pa tudi vaja mora biti. Kakšno vajo je potrebno izvajati?

M: Da. Tudi vaja je potrebna. Vaja pomeni odstranitev predispozicij. Vaja ni tu zaradi kakšnega sveže pridobitve; tu je zato, da ubijemo predispozicije.

D: Abhyasa (vaja) bi mi morala dati to moč.

M: Vaja je moč. Če misli zreduciraš na eno misel, so rekli, da um postane močan. Ko vaja postane trdna, postane sahaja (spontana).

D: Kaj je takšna vaja?

M: Povpraševanje v Jaz. To je vse,
Osredotoči um na Jaz.

D: Kaj je cilj tega, da se zadržuješ v pogledu? Vaja potrebuje cilj.

M: Cilj je Atman. Kaj drugega je še lahko tam? Vsi drugi cilji so za te, ki so nesposobni atmalakshya-e (imeti za cilj Jaz). Cilji te vodijo v dokončno atman-vicharo (povpraševanje v Jaz). Eno usmerjenost je sadež vse vrst vaje. Nekdo jo morda dojame hitro; drugi po dolgem času. Vse je odvisno od vaje.

- Govori 290

Celično zdravljenje je način izražanja luči. Je viskofrekventna pot preobrazbe vsega, kar je v celicah in ni luč v luči. Skozi globoko preobrazbo se presnavlja tema v prečudovite oblike kreacije, ki sijejo na svet in ga oblikujejo v skladu z lučjo. Prav tako je s temo, ki svet preoblikuje na svoj način. Tema in luč sta dva obraza istega kovanca. Pri luči gre za ljubezen, služenje, radost, popolnost, srečo, hrepenenje, svobodo in še bi lahko našteval.

Preberite več: Dr. Sončkov: Celično zdravljenje

(Spodaj sledijo odgovori Ramane iz različnih časov na vprašanje njegovim sledilcem, zbranih in prevedenih v Angleščino in potem v Slovenščino za lažje razumevanje.)

 

Ne obstaja večja skrivnost kot ta, da bi bili sami resničnost si prizadevate doseči resničnost.

 

Mislite si, da nekaj omejuje vašo resničnost in da je nekaj potrebno uničiti, da bi osvobodili resničnost. To je smešno.

 

Dan bo vzšel, ko se boste smejali svojim naporom. Kaj je sploh potrebno spoznati? Resnično je vedno takšno kot je.

 

 

Preberite več: Nekaj učenj Ramana Maharshija 1. del

 

Prebudite v sebi potencial, moji dragi, izkoristite vsak dan, ki vam je dan na tej dragi materi Zemlji. Bodite vsak dan to, kar ste in korakajte smelo po poti večnosti. Čutite resničnost v smislu gotovosti, v smislu, da ste moji otroci, ki mi prinašate smeslost in veselje na nebeški prostor. Obudite v sebi sanje po neskončnosti, kajti neskončnost sem jaz, neskončnost ste vi, neskončnost je vse. Bodite razumevajoči, otroci moji, hodite v šolo, v šolo življenja. Vsak dan okušajte sledove najvišje resnice, bodite bitja luči in ljubezni.

Preberite več: Mati Marija: Nauk življenja

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer