Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Smo del krvne linije sočutja in modrosti: krvne linije učenj Gospoda Bude; učenj, ki so preživela; učenj, ki so se razvijala 2.500 let; in se razvijajo med tem, kot govorimo. Ta učenja so bila prenesena v različne regije sveta. Budistična učenja so sedaj posegla v vse kraje na planetu in od katerih imajo dobrobit nešteta bitja skozi soročilo skozi sposočilo sočutja in modrosti. Nešteta bitja spoznavajo dobrobit takšnih brezčasnih učenj, takšne brezčasne prakse, prakse, ki ne zahteva sploh nobenega napora.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Ker imamo življenje ni smisla reči, da želimo življenje brez problemov in kriz. To bi bilo prav tako, kot bi rekli, da želimo imeti sliko brez svetlobe in teme. Da gremo z vlakom te misli še dalje, se zdi iz te perspektive celo življenje samo odvisno tudi od smrti. Brez smrti ni življenja - in ta nasprotja so enako resnična.

To vrsta razumevanja nam lahko resnično pomaga ceniti to izkušnjo, ki jo imenujemo življenje - in ceniti priložnosti, da moramo pomagati sebi ni drugim.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Preprosto ustvarjanje sočutja in modrosti nasproti drugim bitjem prinese velik mir nam samim in zato vsem tem, ki nas obrkožajo. In to bo seveda učinkovalo brezčasno. Korist tega učenja je videl Buddha in so ga videle Bodhisattva - ti, ki sledijo poti, da bi postali Buddhe. Videli so to, izkusili so to, spoznali so to.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Stopajmo pazljivo, z zavedanjem, tako da bomo na vsakem koraku kjer v normalnih okoliščinah izrazimo navezanost in različne vrste čustev, namesto tega izrazili sočutje in modrost. Če smo zmožni to storiti, potem izkoriščamo okolje v katerem smo rojeni na najboljši možen način.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Karma, ki je ustvarjena skozi ostro kritiko se zaključi le, če jo oddelamo. Moč imamo in izbrati potovanje na poti Bodhisattve. Vsega konflikta na svetu ne moremo nadzirati, vendar pa lahko kontroliramo naš odziv nanj. Lahko pomagamo, da zagotovimo, da ne ustvarjamo več škode, ne ustvarjamo več razburjenja, temveč se namesto tega pripravimo za mir s tem, da izpustimo hlastanje, tako, da vzdržujemo um miren in te z njim potapljamo  v večen bazen sočutja in modrosti, ki leži znotraj nas vseh. Saj znotraj tega bazena, tega Notranjega Bogastva, leži vir miru.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Mislim, da je prva stopnja za nas vložiti vse svoje napore v razumevanje pomena sočutja in ljubeče prijaznosti in to se lahko le zgodi s podporo avtentičnih učiteljev, teh, ki imajo tudi neposredno izkušnjo tega pojava. Torej v tem primeru in celo skozi njega se nam lahko predstavijo izzivi na poti; sedaj je čas, ko moramo vložiti ves svoj napor v doseganje tega dela.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Težave, s katerimi se soočamo prav zdaj, so iz perspektive Bodhisatttve, to kar je znano kot 'Veliki učitelj', kot dragulji, ki izpolnjujejo želje, ker nam pomagajo rasti in se razvijati. So 'želje izpolnjujoči izzivi'. 'želje izpolnjujoči učitelji.' Vse ovire s katerimi se soočamo, tako v povezavi z zdravjem, mentalnimi težavami ali tiste, ki zadevajo naše zaslužke, naše preživetje; v osnovi vse težave, izzivi in ovire, ki zadevajo vsakodnevno življenje  - vse to, če lahko to dojamemo na prav način, nam lahko zares, zares pomagajo zrasti.

- Karmapa

Kar želi Budistična dharma prenesti, kar poizkuša združiti v nekaj besedah, je kako vplivati na bistvo življenja ali kako narediti to življenje, da bo pomenilo. In to pomeni, kot prvi korak, najti pot za nanašanje se na vzrok in posledico, posebno vzrok in posledico v besedah karme. In s tem, ko tako storimo, se žačnemo avtomatsko zavedati tega, kar je dostojno, kar ni dostojno, kaj je primerno in kaj ni primerno.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Ker je kvaliteta sočutja neločljiv del nas, nam ni potrebno iskati kjerkoli drugje, da bi jo našli. Kjerkoli je zavest, obstaja seme sočutja. Enako je z modrostjo. Kjerkoli je zavest, obstaja tudi seme modrosti. Sočutje je neločljivo od modrosti.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Pomembno je ne kritizirati na način kot mislimo, na način kot vidimo svet, na način kot mislimo o sebi, na način kot mislimo o drugih. Namesto tega si lahko nekako predstavljamo ali natančno določimo, da če si želimo srečo, potem bo le-to vedno imelo smisel pri ustvarjanju večjega srca. Potem si skozi to pot ali skozi vajo vzgajamo nepojenjajočo radost ali neprestan sadež. Le-to nekako simultano nosi sadež in sočasno sadi seme, tako, da nam ga nikoli ne zmanjka.

Karmapa, med učenjem o Bodhisattvacaryāvatāra, 'Vodič do načina življenja Bodisattev'

S temi rokami lahko pomagamo drugim. Z našim glasom lahko pomagamo drugim. Z našimi očmi se lahko naučimo načine in metode kako pomagati drugim. Celotna narava človeških bitij je skoraj neločljiva od izraza sočutja.

- Karmapa

Iz Budistične perspektive, moramo biti v resnici hvaležni za ovire, ker brez njih, se nikoli ne naučimo. V zahvalo težavam in izzivom lahko pridemo do rešitev, od katerih nekatere delujejo in nekatere ne. In četudi le-te ne delujejo, to ne pomeni, da bi se morali predati. To pomeni le, da bi morali poizkusiti znova.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Edina pot po kateri lahko resnično raziščemo srečo je ta, da gledamo v nas same; naš način bivanja; način, kako prenašamo sebe; naše vsakodnevno obnašanje in navade. S tem, da to počnemo, nam to pomaga razumeti več o sebi. Če razumemo več o sebi, razumemo več o drugih.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Molitve prizadevanja delujejo. Še več, so najlažja praksa, Vse kar je potrebno je tvoja pozornost in najbolj buden um. Skozi te kvalitete, začnemo globoko razumeti k čemu so si vedno prizadevale Buddhe in Bodhisattve. In potem, preprosto mi sami ponudimo prizadevanja.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Uporabiti moramo ta čas in ga ne zapraviti. V molitvi je povedano, da če Bodhichitta ni bila ustvarjena, moramo najti pot, da jo ustvarimo. Enkrat, ko je ustvarjena, moramo zagotoviti, da se ne zmanjša, temveč, da se povečuje in ne le povečuje po povprečni stopnji, temveč, da se povečuje in razvije do svojih skrajnih meja, ki so seveda neomejene. Torej moramo kar se najbolj da izkoristiti to priložnost.

- Karmapa Trinley Thaye Dorje

Ljudje imajo te čudovite, neverjetne, nepotvorjene, naravne kvalitete kot ljubeča prijaznost in sočutje. Na začetku, so morda zelo surove, vendar pa če jih vzgajamo pravilno postanejo nekaj več kot to: brezpogojna ljubeča prijaznost, brezpogojno sočutje in brezpogojna mordost.

Teh latnosti ne moreš nikoli zapustiti, ker so naravne, vrojene znotraj vseh čutečih bitij - vendar pa nekako niso gojene. In mislim, da je to zadnji manjkajoči del sestavljanke za ljudi. Imamo nezamisljive votline dragocenosti. Tako sedaj mi naša dolžnost, kot Budistov, da gojimo kvalitet, te zaklade, to notranje Bogastvo, da jih gojimo na kakršen koli način lahko.

Karmapa Trinley Thaye Dorje

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer