Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Gledaj resničen Jaz in potem bo ta zmeda s telesom izginila.
Dokler ta resnica ni spoznana, bo obstajalo to veliko žalovanje zaradi napačne idenitikacije. Rojstvo in smer in ponovno rojstvo te če pripravita do tega, da preiskuješ vprašanje in odkriješ, da rojstva in ponovna rojstva ne obstajajo: nanašajo se na telo in ne na Jaz.

S: Ali vidiš mrtve?

M: Da, v sanjah.

S: Zakaj duša umre v otroštvu? Ne zdi se prav, ker ni imela dovolj življenjskih izkušenj, da bi dosegla spoznanje.

M: Ne poznaš otrokovega vidika ! Tvoje preprosto prihaja iz intelekta. Mi in naši otroci smo vsi od Boga in v Bogu
Bog poskrbi o nas in za naše otroke.

S: Kaj pa po smrti?

M: Vprašuj se najprej, "Kdo ali kaj je to, kar je bilo rojeno?"
To je telo, ne ti. Zakaj skrbi o stvareh onstran tebe, kot smrt, ko pa je tvoj Jaz tukaj in prisoten?

- Sri Ramana Maharshi, Zavestna nesmrtnost, s.. 118

Dejstvo je, da si ignorantski do svojega blaženega stanja.

Ignoranca se pojavi in potegne tančico čistega Jaza, ki je blaženost. Poizkusi so usmerjeni le, da odstranijo to tančico nevednosti, ki je le znanje. Napačno znanje je napačna identifikacija Jaza s telesom, umom, itn. Napačna identfikacija mora oditi in potem ostane Jaz sam.

Zato je Spoznanje za vse; Spoznanje ne dela razlik med temi, ki si prizadevajo. Prav dvom, če lahko spoznaš in predstava 'nisem spoznal' sta sama po sebi ovire. Osvobodi se tudi teh ovir.

- Maharshi's Gospel

S: Kaj naj bo um odstranjen ali presežena relativna zavest?

M: Um je po naravi nemiren.
Začni ga osvobajati od njegovega nemira tako, da mu daš mir;
osvobodi ga motenj;
potem ga treniraj,
da naj gleda navznoter in naredi iz tega navado.
To narediš tako, da ignoriraš zunanji svet in odstraniš ovire do miru v umu.

S: Kako se odstrani nemir iz uma?

M.: Zunanji stiki - stiki z objekti, ki so drugačni od samih sebe - naredi um nemiren.
Izguba interesa v ne-Jaz, (vairagya), je prvi korak.
Potem sledijo navade introspekcije in concentracije.
Okarakterizirane so z nadzorom zunanjih čutil, notranjih sposobnosti ipd. (sama, dama, etc.), kar se konča v samadhiju (nemoten um).

- Sri Ramana Maharshi, iz Govori s Sri Ramana Maharshijem, Pogovor 26.

On, ki se preda Jazu, ki je Bog, je najčudovitejši podanik. Predati se Bogu pomeni ostati nenehno v Jazu, brez, da bi dal prostor dvigovanju drugih misli kot le na Jaz. Katerakoli bremena so predana Bogu, jih On prenaša. Ker vrhovna moč Boga naredi, da se vse stvari premaknejo, zakaj bi potem mi, brez tega, da bi se jim podvgli, nenehno skrbeli z mislimi o tem, kaj bi bilo potrebno narediti in kako ter kar ne bi smelo biti narejeno in kako ne? Vemo, da vlak prevaža vsa bremena, torej, potem ko se vkrcamo nanj, zakaj bi potem morali nositi  našo malo prltjago na glavi in se pri tem počutili neudobno, namesto, da bi jo položili dol na vlak in se počutili sproščeno?

- Sri Ramana Maharshi, 'Who Am I?', Q. 18 ['Of the devotees, who is the greatest?']

BODI SVOJ RESNIČEN JAZ
 
Ta, ki svetuje 'gorečemu iskalci', da naj stori to ali oni, ni pravi Mojster.
 
'Iskalca' že mučijo njegove dejavnosti in želi 'Mir' in 'Počitek'. Z drugimi besedami, želi zaustavitev svojih dejavnosti. Namesto tega mu je rečeno, da naj nekaj še dodatno naredi ali namesto tega, neko drugo aktivnost.
 
Ali je to lahko pomoč 'iskalcu'?
 
Aktivnost je 'kreacija'; 'aktivnost' je uničenje posameznikove vrojene sreče. Če se zagovarja 'aktivnost', svetovalec NI Mojster, temveč 'ubijalec'. Bodisi se lahko reče, da naj pride 'Stvarnik' (Brahma) ali Bog Smrti (Yama) v preobleki Mojstra. On ne more 'Odrešiti' učenca; vendar pa lahko le okrepi njegovo perje.
 
Kaj je torej za doseči? Stvar ostane, da se jo doseže, če še 'NI' dosežena. Vendar pa, je tu eno resnično 'Bitje', ki je 'TO'. Bodi svoj resničen 'JAZ'.
 
- BHAGAVAN, iz "POGOVORI S SRI RAMANA MAHARSHIJEM" ,
ZAVESTNA NESMRTNOST
 
'ČE POSAMEZNIK OSTANE KOT JAZ, POTEM OSTAJA V BLAŽENOSTI.'
 
V: Kako naj se um potopi v Srce?
 
M: Um sedaj vidi sebe raznoličnega v vesolju. Če ne pride do manifestacije raznoličnosti, ostane v svojem bistvu.
 
To je srce. Srce je edina resnica. Um je le prehodna faza.
 
Ker se ljudje identiicirajo s telesom, vidijo svet kot ločenega od njih samih. Ta napačna identifikcija vznikne, ker so izgubili svoja sidrišča in zavili iz svojega izvirnega stanja.
Sedaj se ti svetuje, da bi se odpovedal vsem tem napačnim predstavam in izledil svoj vir in ostal kot Jaz. V tem stanju ne obstajajo razlike in ne bodo vzniknila vprašanja.
Vse Shastre so namenjene le, da sledimo po isti poti nazaj do izvirnega vira. Nobene potrebe ni, da bi pridobil karkoli
Odpovedati se moramo napačnim zamislim in nekoristni navezanosti.
Namesto, da počnemo to, poizkušamo uloviti in zadržati nekaj tujega in skrivnostnega, s tem ko verjamemo, da sreča leži kjer drugje.
To je napaka. Če posameznik ostane kot Jaz, potem je v tem stanju tudi Blaženost.
Ljudje verjetno mislijo, da s tem, ko si tiho, da to ne pripelje do stanja blaženosti. To je zaradi njihove nevednosti.
Edina praksa je odkriti kome se pojavljajo te misli.
 
- Sri Ramana Maharshi, Zavestna nesmrtnost, stran 168
 
Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer