Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Bhagavan:

Sčasoma
bo koncentracija postala prijetna in lahka
in boš v tem stanju
če boš prisostvoval poslu
ali boš sedel izrecno v meditaciji.

Posel bo vse bolj lahek za tebe,
ko bo tvoj um umirjen
in okrepljen s koncentracijo.

Posel boš smatral
le v luči sanj
vendar pa to ne bo učinkovalo nate,
saj mu boš šel prisostvovat
kot, da bi bil resen.

Naj bo stanje brez misli samo zase,
ne misli o njem, kot da pripada tebi.

Pravtako, kot takrat, ko hodiš
in izvajaš korake neprostovoljno,
stori tako tudi v svojih drugih dejanjih,
saj na stanje brez misli
ne učinkujejo tvoja dejanja.

- Sri Ramana Maharshi, Pogovor 146

Question: Is reincarnation a fact?

Bhagavan: You are incarnated now, aren't you? Then you will be so again. But as the body is illusion then the illusion will repeat itself and keep on repeating itself until you find the real Self.

Question: What is death and what is birth?

Preberite več: Is reincarnation a fact?

Odkrij, za koga obstajajo ti dvomi?
Kdo je ta, ki dvomi?
Kdo je ta, ki misli?
To je ego.

 

Drži se ga.
Druge misli bodo odmrle.
Ko Ego ostane čist,
poglej od kje ego vznika.
To je čista zavest.

- Sri Ramana Maharshi, govor 251

S: Kako je moč premagati poželenje, jeza, grabežljivost, zmedenost, napuh in ljubosumje?

M: Z dhyano.

S: Kaj je dhyana?

M: Dhyana je zadrževanje sa na posamezni misli in odstraniti vse druge misli.

S: Na kaj se naj meditira?

M: Na karkoli, kar želiš.

S: Za Šivo, Vishnuja in Gayatri se govori, da so enako učinkoviti. Nad katerim naj meditiram?

M: Nad katerim koli, ki ga imaš najraje.
Vsi so enaki v svojem učinku.
Vendar pa se moraš držati enega.

S: Kako naj meditiram?

M: Osredotoči se na tega, ki ti je najbolj všeč.
Če prevlada ena sama misel,
so vse druge odstranjene in dokončno izkoreninjene.
Kakor dolgo prevladuje raznoličnost, obstajajo slabe misli.
Ko prevlada objekt ljubezni, vzdržujejo polje le dobre misli.
Zato, drži se le ene misli.
Dhyana je glavna vaja.

Dhyana pomeni boj.
Kakor hitro začneš meditirati se bodo zbrale skupaj druge misli,
zberi moč in poizkušaj se potopiti v eno misel, ki se je poizkušaj držati.
Dobra misel mora postopoma pridobiti na moči s prakso, ki se ponavlja.
Po tem, ko je postala močna, bodo druge misli prisiljene pobegniti.
To je kraljevska bitja, ki se vedno zgodi v meditaciji.

Posameznik se hoče otresti bede.
Za to je potrebna mirnost uma,
ki pomeni odsotnost vznemirjenja, ki pripada vsem vrstam misli.

Mir v umu pride v ospredje le z dhyano.

S: Kaj je potem potreba za pranayamo?

M: Pranayama je namenjena tem, ki ne morejo neposredno nadzirati misli.
Služi kot zavora v avtomobilu.

Vendar pa posameznik ne bi smel prenehati z njo,
vendar pa bi moral nadaljevati do pratyahare, dharane and dhyane.

Po tem, ko bo dhyana začela kazati sadeže,
bo um prišel pod nadzor celo ob odsotnosti pranayame.

Asane (postavite, poze) pomagajo pranayami, ki pomaga dhyani na svoj način,
in kot rezultat se pojavi mir v umu.
Tu je namen hatha joge.

Ko je dhyana dobro vzpostavljena se ji ne da odpovedati.
Zgodila se bo avtomatsko, celo, ko se ukvarjaš z delom, igro ali uživanjem.

Vztrajala bo tudi v spanju.

~ Sri Ramana Maharshi, Talk 371.

Jaz je kot močan magnet znotraj nas.

Postopoma nas veče k sebi, čeprav si mi zamišljamo, da smo mi tisti, ki gremo k njemu sami.

Ko smo dovolj blizu, konča naše aktivnosti, nas naredi mirne in pogoltne naš osebni tok, in tako ubije našo osebnost. Prevzame naš intelekt in poplavi celotno bitje. Mi mislimo, da meditiramo na njem in se razvijamo nasproti njemu, medtem, ko je resnica, da smo kot železna polnila in on je Atman-magnet, ki nas vleče k sebi. Ta proces iskanja Sebe je oblika Boažnskega Magnetizma.

Potrebno je pogosto in redno vaditi meditacijo dokler vzbujeno stanje ne postane navada in stalno skozi dan. Zato meditirajte.

Pogled na blaženost ste izgubili, ker vaš meditativni odnos ni postal spontan in zaradi ponovne pojavitve vasan. Ko postanete sevajoči v običajnih okoliščinah, postane užitek duhovnih blagorov stvar naravne izkušnje.

- BHAGAVAN, Zavestna nesmrtnost

Ga. Chenoy (iz Bombaja) je vprašala Bhagavana ta večer (po tem, ko je bral Kdo sem jaz?), če je primerna stvar za narediti, če vpraša sebe “Kdo sem jaz?” in si pove, da ni to telo, temveč duh, iskra božanskega ognja. Bhagavan je najprej rekel, “Da, lahko bi naredila to ali karkoli se ti prikaže. Prišlo bo prav na koncu.” Vendar pa je je čez kratek čas rekel, “Obstaja stanje v začetku, ko se identificiraš s telesom, ko še imaš telesno zavest, Na tej stopnjiimaš občutek, da si drugačna od resničnosti ali Boga in potem, da misliš misliš o sebi kot o podaniku Boga ali služabnici ali ljubimki Boga. To je prva stopnja. Druga stopnja je, ko misliš o sebi kot o iskri božanskega ognja ali o žarku iz božanskega Sonca. Celo takrat je tam je še vedno občutek razlike in telesne zavesti. Tretja stopnja bo prišla, ko bodo vse takšne razlike prenehale obstajati in boš prepoznala, da samo Jaz obstaja. Obstaja ‘jaz’, ki pride in gre in še en ‘jaz’, ki vedno obstaja in vztraja. Tako dolgo, dokler prvi ‘jaz’ obstaja bo telesna zavest in čuti različnosti ali bheda buddhi vztrajala. Takrat nisi zavestna telesa ali sveta. Le takrat, ko ta ‘jaz’ ponovno vznikne, kakor hitro se zbudiš iz spanca, se začneš zavedati telesa in sveta. A v spanju si obstjala le ti sama. Saj, ko vstaneš si sposobna reči ‘jaz sem spala dobro’. Ti, ta prebujen in ta, ki pravi tako, so isti, ki so obstajali med spanjem. Ne praviš, da je ‘jaz’, ki je vztrajal med spancem bil drugačen ‘jaz’ od ‘jaza’ prisotnega v prebujenem stanju. Ta ‘jaz’, ki vztraja vedno in ne pride in ne gre je resničnost. Drugi ‘jaz’, ki izgine v spanju ni resničen. Posameznik bi moral poizkusiti in prepoznati v prebujenem stanju, da stanje, ki ga vsi dosežejo podzavestno v spanju, je tanje, ker izgine mali ‘jaz’ in da obstaja le resničen ‘jaz’. Na tej stopnji je Ga. C. vprašala, “A kako to storiti?”. Bhagavan je ponovil: “S spraševanjem vseh misli. Če jo vprašaš od kod vznika, bo izginila.”

- Sri Ramana Maharshi, Dan za dnem z Bhagavanom, 24.11.1946

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer