Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Druga in tretja iniciacija: Krst in preobrazba

Večina od številnih pripravnikov in učencev, ki dandanes hodi po površju Zemlje in predstavlja z moškimi in ženskami iz vseh ras, narodov in dežel, deluje v vsaki religiji in v vsaki fazi socialnega in političnega življenja je že dosegla svojo Prvo iniciacijo. Ti, ki so po drugi strani dosegli razumljiv nadzor nad svojimi emocionalnimi telesi in se jih zato smatra kot iniciirance druge stopnje, se pojavljajo v manjšem številu, medtem ko je zelo malo število doseglo stopnjo Tretje iniciacije.

Ko so pripravniki vstopili na Pot povratka in prikazali notranjo Kristusovo zavest začnejo delovati, ponavadi podzavestno, da se znebijo iz svojih osebnosti teh izgrajenih kvalitet, skupnih vsem na tej stopnji – sebične želje. Ta izgrajena karakteristika, ki je še prisotna do neke mere v vsakem posameznem učencu se lahko izrazi v različnih oblikah in intenzitetah ter obsega mnoge hibe s katerimi si temne sile pomagajo, da peljejo človeka k zlu. Produkt tega življenja želja se od priložnosti izrazi v astralnem telesu in je sedaj naloga vsake posamezne duše, da doseže mojstrstvo nad temi mnogimi aspekti življenja želja in tako sčasoma umiri turbulente čustvene vode

Najslednja predigra Druge iniciacije in neposreden rezultat tlačenja čustev je, da se iniciiranec osvobodi slepila – teh slepil, ki so do te stopnje pokazale takšno oviro napredka in so povzročale veliko nepotrebno trpljenje. Najučinkovitejši posrednik za ta namen je energija uma, ki mora biti dosledno usmerjena nasproti turbolentnim vodam in meglam astralnega telesa. Skozi luč duše se um lahko razsvetli, tako služi za razpršitev astralnega slepila.

Med zadnjimi stopnjami obdobja Prve iniciacije prestaja učenec najbolj akutne čustvene nadloge svojega celotnega obstoja. To je lahko morda videno kot zadnji obupen napor astralnih teles, da zdržijo prtljago in se prikazuje skozi notranji nemir in nesigurnost, samodiskriminacijo, globoko osebno nezadovoljstvo in intenzivno hrepenenje, da bi se hranili s temi čustvenimi omejitvami.

Kot nagrada za vztrajnost skozi vse te teste in poizkuse bodo te nevihtne astralne izkušnje končno umirjene in bodo pristale učenca v relativno miren svet realnosti, kjer ne bo vznemirjujočih čustev in se bo šele sedaj učil pomena resnične duhovne ljubezni do vse kreacije.

Druga iniciacija se mora zato smatrati kot pomemben mejnik na Poti in enkrat, ko se ta ograja odstrani, bi napredek, čeprav ostaja težak in skrben in zahteva vse kar iniciiranec lahko ponudi, moral, govorim relativno, vzeti dosti manj časa.

Z nadzorom astralnega elementala bi se moralo čustveno telo očistiti in postati prozorno in nižja narava izgublja svoj vpliv. Možno bo občutiti svež impulz prizadevanja in spodbude za služenjem, ljubeznijo in prikazom dobrovoljnosti do vseh in ta izraz se mora neizogibno kazati kot pospešeno razkrivanje. Zato se ta iniciacija in tretja pogosto zgodita v istem življenju.

Mojstrstvo nad čustvenimi silami kaže sprostitev duše iz njenega astralnega zapora. Od sedaj naprej bo duša sposobna uporabljati astralno telo z oblikovanjem želja in čustev prilagojenim duhovnemu namenu. S prebitjem primeža astralnega telesa, lahko intuicija, ta višji dvojnik prizadevanja, začne igrati aktivno vlogo v prihodnjih odločitvah učenca in voditi življenje.

Zaradi mnogih obrazov skozi katere se lahko manifestira želja in katere se mora prinesti pod nadzor bo več življenj kot pravilo posredovalo med prvo in drugo iniciacijo – dolgo obdobje boja in pritiska, da bi nadvladali želje in čustva astralnega telesa. Enkrat, ko dosežemo drugo iniciacijo bi moral biti napredek proti tretji iniciaciji relativno hiter s četrto, ki bo verjetno sledila v istem življenju.

Preobrazba

S podjarmitvijo želja in čustvenega življenja, ki je vodilo do Druge iniciacije z izbitjem duha altruizma in spodbude za odrekanjem, dajanjem in deljenjem, se bo kandidatu razkrila priložnost za služenje. Prejel bo vizijo tega dela svetovnih potreb in Plana k kateremu lahko prispeva njegov mali del s sposobnostmi, ki jih ima na razpolago in v okoliščinah v katerih deluje. Če prepozna to priložnost in verno reagira nanjo, lahko to delo zagotovi mentalni nadzor, ki še manjka v učenčevi izgradnji, da ga pripravi na Tretjo iniciacijo.

Mentalni nadzor pomeni, da je dosegel sposobnost, da manipulira z mislijo-snovjo, kar vključuje zakone kreativne izgradnje misli. Za Tretjo iniciacijo mora učenec imeti tudi poglobljeno teoretično in praktično znanje narave materialnih svetov in o zakonih, ki vodijo njegovo lastno nizko naravo.

Obdobje posredovanja med Drugo in Tretjo iniciacijo je navadno okarakrizirano z intenzivnim trpljenjem, ki prinese v ospredje dejavnike slepila in iluzije, ki še niso bili popolnoma odstranjeni in ki vključujejo učenca v situacijah, ki ga v določenem času pustijo zmedenega. Medtem frustriran kandidat, pod primernim vodstvom in z duhovno odločenostjo, pritiska naprej vztrajno, toda še vedno zelo občuti svojo pot v temi; ima prednost, da razpolaga nad logičnim in razumevajočim umom, toda le v presledkih dobiva duhovni navdih. Nepopustljivi napori in rastoče moči uma ga vodijo do uspeha in prinašajo čustva bolj učinkovito pod nadzor kot kdajkoli.

Najprej duša da, da občuti njeno prisotnost periodično, toda ta vpliv bo pregresivno povečan z osredotočenjem luči duše na učenčevo pot. To lahko frekventno dodaja komplikacije na človekovo življenje, toda bo sčasoma zagotovilo potrebovan nadzor, da vpliva na osvoboditev duše. Ta osvoboditev odpre portale do Tretje iniciacije.

Hierarhija, prvi dve iniciaciji, ki ju poznajo ezoteriki v opisovanju duhovnega razvoja človeka sta le preliminarni ali pripravljalni stopnji. Kar človek pozna kot Tretjo iniciacijo, oni poznajo kot Glavno iniciacijo, ker na tej stopnji učenec zares postane 'preobražen' in zavestno vstopi v duhovno kraljestvo. To označuje stopnjo, ko duša prevzame nadzor nad mentalnim prenosnikom, ki skupaj s fizičnim in čustvenim telesom, sestavlja 'osebnost'. To pomeni, da je prvič duša v popolnem nadzoru nad osebnostjo in postaneta duša ter osebnost združeni in osredotočeni na posamezno enoto – na z dušo prepojeno osebnostjo. Za človeka je to dovršitev njegovega življenja in za dušo to pomeni osvoboditev.

Duši ta osvoboditev pomeni, da se v bodoče ne bo več odzivala na nižje vibracije treh svetov, ki so se v preteklosti prenašali vanjo s strani osebnosti. Duša prepozna, da bo v prihodnosti le služila kot povezava, vibrirajoči pozivni (invokacijski) in prizivni (evokacija) center med Hierarhijo in človeštvom – dokler se dokončno me vsrka s Četrto iniciacijo v Duhovno triado.

S preobrazbo je celotna z dušo prepojena osebnost poplavljena s svetlobo, ki ga sedaj prvič doseže neposredno iz Monada in, ki lahko sedaj nalije svoje božanske energije v svoj na novo pripravljen kanal. Preobrazba osebnosti ga osvobodi od vabljivih privlačnosti nižjih treh svetov in postane ekskluzivno posrednik duše. Iniciiranec sedaj nepreklicno vstopi v Kraljestvo Boga in tako služi Hierarhiji kot drugi točki sidrišča na Zemlji z zagotavljanjem naslednjega kanala za prenos božanskih energij v tri svetove človeškega prizadevanja.

Fizični prenosnik se spremeni v popolnoma drugačno složnost in kvaliteto in vsi njegovi aspekti sedaj izključno služijo namenu duše; niti ni več izpostavljena zakonom zdravja, ki se nanašajo na nižja telesa povprečnega človeškega bitja. Kar je včasih bila 'osebnost' le-to sedaj praktično postane le instrument, da služi namenu duše, brez osebnih želja, ambicij in moči misli. Je le fizični tulec, ki ga vitalizira duša, toda še popolnoma prilagojen razmeram in vlogi, ki jo mora odigrati za dajanje služnostnih aktivnosti med ljudmi kot je to planirala duša.

Ko doseže to stopnjo je učenčeva zavest tudi popolnoma osvobojena in lahko deluje svobodno bodisi v ali izven oblike, glede na zahteve Plana. Iniciiranec lahko sedaj po volji prehaja v polni zavesti v višje svetove in pusti nižje svetove daleč odzadaj. Duhovno in materialno se zlije in sta eno, kar odpira pot do še višje združitve z Monadom, kar bo vodilo do popolne osvoboditve od treh svetov. 'Pot pobega' sedaj postane 'pot dnevnega življenja' in vsa bolečina se neomajno nadide z rezultatom, da niti užitek niti bolečina ne zadržita kakršnegakoli zadržka nad učencem.

V Ezoteričnih besedah 'Preobrazba' tudi označuje končno 'delitev poti' med črnimi in belimi magi. Za svoje sebične in ambiciozne namene lahko 'bratstvo teme' na veliko stimulira zahteve fizičnega in čustvenega nadzora, ki je potreben za prvi dve iniciaciji, toda njegov zli namen ne more tolerirati in preživeti resnične duhovne atmosfere, ki se bo vključila v času Preobrazbe s strani ljubeče Volje Boga, ki izbija iz Monada. 'Črni bratje' ne bodo mogli zato nikoli prodreti na ozemlje Tretje iniciacije.

Prevod: http://www.share-international.org/archives/AgelessWisdom/aw_ajbaptism.htm

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer