Iniciacija je, kakor dolgo zadeva v sedanjosti tebe
Iniciacija je, kakor dolgo zadeva v sedanjosti tebe, “trenutek krize, kjer zavest lebdi nad mejno črto razkritja”. To posledično vključuje:
A) Ogromen poteg med pari nasprotij.
B) Obstoj kot rezultat polja napetosti
C) Napor, da trdno stojiš na srednji točki
Spomnil bil vas, da se to ne nanaša na človeka, na življenjski poti, ko ga vleče, kot je, med pari nasprotij na nivoju želje, temveč na dušo, ki stoji na srednji točki med monado in osebnostjo in se pripravlja, da stori Veliko Odpoved - odpoved, ki jo osebnost naredi možno - in da izgine, in pusti ti dve (osebnost in monado) popolnoma kot eno. Človek kot duša v popolnoma budni zavesti je ta, ki prejme iniciacijo.
- Alice A. Bailey & Dhwahl Khul, Učenci v Novi Dobi II, str. 254
Sedem nasvetov Mevlane
Sedem nasvetov Mevlane
1. V velikodušnosti in pri pomoči drugim, bodi kot reka.
2. V sočutju in milosti bodi kot sonce.
3. V prikrivanju napak drugih bodi kot noč.
4. V jezi in besu bodi kot mrtvec.
5. Pri skromnosti in ponižnosti bodi kot zemlja.
6. Pri toleranci bodi kot morje.
7. Obstajaj bodisi kot kdor si ali bodi kot izgledaš.
Vprašali ste za jasnejšo definicijo “srednje” točke”.
Vprašali ste za jasnejšo definicijo “srednje” točke”.
Za pripravnika je to čustveni nivo, Kurukshetra, ali nivo iluzije, kjer se zemlja (fizična narava) in voda (čustvena narava) srečata.
Za učenca je to mentalni nivo, kjer ustvarita oblika in duša stik in postane veliki prehod možen. Za naprednega učenca in iniciiranca, je srednja točka vzročno telo, karana sarira, duhovno telo duše, ki stoji kot posrednik med Duhom in snovjo, Življenjem in obliko, monado in osebnostjo.
- Alice A. Bailey & Dhwahl Kuhl, Razprava o beli magiji, str. 247
Poizkusil sem ga najti na Krščanskem križu
Poizkusil sem ga najti na Krščanskem križu, vendar pa ga ni bilo tam,
šel sem v tempelj k Hindjcem in k starim pagodam,
a nisem mogel najti niti najmanjše sledi o Njem nikjer...
Iskal sem v gorah in po dolinah,
vendar pa Ga nisem bil sposoben najti niti v višinah, niti v globinah,
šel sel v Ka’bao v Meko, vendar pa Ga ni bilo niti tam...
Spraševal sem učenjake in filozofe, vendar pa je bil onstran njihovega razumevanja...
Potem pa sem pogeldal v moje srce in bil je tam,
kjer je bival, tam sem Ga videl.
Nikjer drugje Ga nisem mogel najti.
~ Rumi
Po iniciaciji, je vzroćno telo moč najti
Po iniciaciji, je vzroćno telo moč najti na drugem podnivoju mentalnega nivoja in prične se monadični nadzor.
- Alice Bailey & Djwhal Khul, A Treatise on Cosmic Fire, str. 578
Obstaja skupnost duha.
Petkraka zvezda pri iniciacijah na menatalnem nivoju sije nad glavo iniciiranca.
Petkraka zvezda pri iniciacijah na menatalnem nivoju sije nad glavo iniciiranca. To zadeva prve tri iniciacije, ki so se zgodile v vrzročnem telesu. Povedano je bilo, da se prvi dve iniciaciji zgodita na astralnem nivoju in to je pravilno, vendar pa je to vzrokovalo nerazumevanje. Globoko se jih čuti v povezavi z astralnim in fizičnim telesom in v spodnjem mentalu in učinkuje na njihov nadzor. Med tem, ko se glavni učinek čuti v teh telesih, jih lahko iniciiranec interpretira kot, da so se zgodile na nivojih, ki jih zadeva, za slikovitost prikaza, in stimulacija deluje na veliko v astranem telesu. Vendar pa si je potrebno za vedno zapomniti, da se glavne iniciacije zgodijo v vzročnem telesu ali - ločeno od telesa - na Buddhičnem nivoju.
- Alice Bailey & Djwhal Khul, A Treatise on Cosmic Fire, str. 696 [glej tudi: IHS 15-16]
Delovanje notranjega Boga v polni zavesti
V umu je potrebno imeti, da je neposredna poravnava z dušo preko centrov in fizičnih možganov cilj življenja meditacije in discipline. To je v skladu s tem, da bi notranji Bog lahko deloval v polni zavesti in prevzemal popolni nadzor na fizičnem nivoju. Tako bo pomagano človeštvu in nadaljevane skupinske zadeve.
- Razprava o kozmičnem ognju, Alice A. Bailey
Iniciacije, o katerih se govori v tej Razpravi, so glavne Iniciacije
Iniciacije, o katerih se govori v tej Razpravi, so glavne Iniciacije, ki prinesejo te širitve zavesti, ki vodijo do osvoboditve; te se zgodijo v vzročnem telesu in od takrat naprej se odsevajo v fizičem...
- Alice Bailey & Djwhal Khul, A Treatise on Cosmic Fire, str. 198
Ko ogenj snovi ali “ogenj trenja” postane dovolj intenziven
Ko ogenj snovi ali “ogenj trenja” postane dovolj intenziven, ko postane ogenj uma ali solarni ogenj (ki vitalizira devet cvetnih listov) enako silovit in, ko električna iskra v najbolj notranjem središču žari in jo je moč videti, postane celotno vzročno telo radioaktivno. Potem ognji snovi (vitalnost permanentnih atomov) pobegnejo iz atomskih sfer, in dodajo svoj delež k veliki sferi, ki so jo zadrževali, ogenj uma pa se pomeša z izvirom, od koder izvira in osrednje življenje pobegne. To je velika osvoboditev. Človek, v terminih človeškega prizadevanja, je dosegel svoj cilj. Prešel je skozi tri Dvorane in v vsako je prenesel to, kar je dosegel v tem k vsebini svoje zavesti, v urejenem zaporedju je razvil in odprl cvetne liste lotusa - prvi odpre spodnje tri, ki vključujejo proces pokrivanja širokega časovnega obdobja. Potem se odpre druga serija cvetnih listov, med časovnim obdobjem, ki pokriva njegovo inteligentno sodelovanje v svetovnih odnosih, dokler ne vstopi v duhovno kraljestvo pri prvi iniciaciji, in končne ter krajše obdobje, kjer se razvijejo in odprejo trije višji ali notranji obroči cvetnih listov.
- Alice Bailey & Djwhal Khul, Razprava o kozmičnem ognju, str. 542-543
Posrednik razkrijta je pri prvih dveh iniciacijah Duša
Posrednik razkrijta je pri prvih dveh iniciacijah Duša in iz tega razloga se za prvo iniciacije pravi, da je (in s popolno resnico) izraz človeške lastne notranje božanskosti. To je razlog zakaj se ti prvi iniciaciji smatrata kot “iniciaciji začetka”. Tukaj bi se moralo ceniti delo Kristusa ali Kogarkoli, ki je cikličen Vodja Hierarhije, to, da dela v sodelovanju z iniciirančevo Dušo na Dušnem nivoju, na mentalnem nivoju; da se Sin Uma osvobodi in da potem postanejo višje iniciacije možne. Nenazadnje se je možno srečati iz lica v lice z Enim Iniciatorjem ali soočiti z njim postopkovno; razkrijte se dogovori v svetu duše, v svetu planetarne zavesti - te, katere integralni del je Duša ali posamezna zavest.
- Alice A. Bailey & Dhwahl Khul, Učenci v Novi Dobi II, str. 435
Morda bi lahko bilo tukaj zapaženo, da je pozitivna sila Manasadev
Morda bi lahko bilo tukaj zapaženo, da je pozitivna sila Manasadev ta, ki ustvarja inciacijo. Njihova fukcija je utelešena v Hierofantu. On, med tem, ko vidi pred sabo nosilec Buddhija, prenese napetost iz višjih nivojev skozi Svoje telo in s sredstvom Palice (napolnjene s pozitivno manasično silo) prenaša te višje manasične energije do iniciiranca, tako, da mu je omogočeno, da lahko zavestno ve in prepozna načrt za svoj skupinski center skozi neizmerno povečano stimulacijo. Sila se spusti iz manasičnega permanentnega atoma preko antaskarane in je usmerjena v katerikoli center, ki ga vidi-Hierofant-po-zakonu, da bi moral biti stimuliran. On stabilizira silo in regulira njen tok medtem, ko cirkulira skozi egoični Lotus, tako, da ko je delo razkrivanja dovršeno, se lahko razkrije šesti princip v Srcu Lotusa. Po vsaki iniciacij se otus še bolj razkrije in luč iz centra plameni v ospredje - svetloba ali ogenj, ki dokončno gori skozi tri obdajajoče cvetove in dovoli, da se vidi polna notranja slava in se manifestira električni ogenj duha. Kot se to dogaja na drugem subnivoju mentalnega nivoja (kjer se sedaj nahaja egoični lotus), odgovarjajoča stimulacija zavzame prostor v gosti substanci, ki oblikuje venčne liste ali kolesa centrov na astralnem in eteričnem nivoju.
- Alice Bailey & Djwhal Khul, Razprava o kozmičnem ognju, str. 713-714
Prvi Iniciator je, kot veste, Duša
Prvi Iniciator je, kot veste, Duša, Angel Prisotnosti in stopnja prediranja pokriva dolg evolucijski cikel, kjer Duša hoče vzpostaviti stik z in nadzirati osebnost. Stopnja polarizacije pokriva cikel v katerem je Duša nadzirana in zavestno uvedena v trojno naravo nižjega človeka. Stopnja erozije je le znana v tem, čem v osnovi je, ko se lahko energije Duhovne triade prenesejo skozi antahkarano v z dušo prepojeno osebnostjo.
- Alice A. Bailey & Dhwahl Khul, Učenci v Novi Dobi II, str. 433
Tukaj lahko vidiš zakaj podarjam dejstvo, da je iniciianec prejemnik
Tukaj lahko vidiš zakaj podarjam dejstvo, da je iniciianec prejemnik bistvene kvalitete ali kvalitet iz katerih se razkrije in razvije oblika in katere je duša absorbirala. Ob tej določeni krizi iniciiranec znotraj Ashrama ali “na Njegovi poti slave do Kraja kjer se nahaja Gospod” (Shamballa) zbere ali zadržuje znotraj sebe vso bistveno dobro, ki je bilo shranjeno v duši pred njenim uničenjem v četrti iniciaciji. V sebi uteleša znanje in modrost aeonov boja in potrpežljive vztrajnosti. Nič nadalnjega ni potrebno pridobiti s tem, da se drži bodisi duše ali oblike. Prejel je vse kar so lahko dali, kar vrže svetlobo na duhovni Zakon Žrtve. Zanimivo je zapaziti, kako duša postane na tej točki preprosto posrednik med osebnostjo in iniciirancem višje stopnje. Vendar pa sedaj ne obstaja ničesar več, na kar se da nanašati, le-temu poročati ali prenesti in - enako kot Zvok odmeva - duša izgine, kot dokaz odziva.
- Alice A. Bailey & Djwahl Kuhl, Ezoterično zdravljenje, str. 691.
Ceremonija iniciacije se zgodi le, ko je vzročno telo v položaju
Ceremonija iniciacije se zgodi le, ko je vzročno telo v položaju, da se odzove na aspekt Vojle Nebesnega Človeka (prvi aspekt) in to stori skozi voljno sodelovanje s popolnoma zavestnim jazom.
- Alice Bailey & Djwhal Khul, A Treatise on Cosmic Fire, str. 544
