Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Baccelli & Fernandez: Vsi smo mi mediji

V nadaljevanju sledi preveden odlomek knjige “Vsi mi smo mediji”, avtorjev medija CARLOS A. BACCELLI in duha ODILON FERNANDES:
 

Razvoj medijstva

“Da bi določenemu duhovnemu bitju bilo dano, da komunicira, mora obstajati med njim in medijem tekoča harmonija, ki je včasih niti ni enostavno, niti mogoče vzpostaviti; razvija se le medijeva sposobnost, kjer ščasoma razvije potrebno zmožnost za vstop v odnos s katerimkoli duhovnim bitjem, ki se mu predstavi. ” (Prevajalčev zapis:Ta komentar avtorja temelji na »Knjigi Medijev«)
Razvoj medijstva je počasen in postopen. To, da lahko stopi v kontakt z duhovnimi bitji še ne pomeni, da se lahko smatra za razvitega medija.
Kot je z vsemi človeškimi zmožnostmi, tudi medijstvo zahteva čas, da bi postalo popolno.
Moramo povedati, da ko medij umre ne dokonča svojega medijskega razvoja. Medijstvo kot čut se razvija še naprej v duhovnem bitju tudi po njegovi smrti.
Dandanes velika večina duhovnih medijev preprosto nabira izkušnje, ki jih spravi v prakso, pri bodočih stvareh za katere so poklicani, da jih izpolnijo.
Podobno kot z dvema ali več prijatelji se postopoma izgradi tudi »medijsko« prijateljstvo.
Tudi, ko obstaja vnaprejšnje znanje o mejdistvu v prejšnjih življenjih, je med duhovnim bitjem in medijem za naklonjenost potreben čas, da bi se ponovno vzpostavila na nivo zavesti.
Duhovna bitja morajo vedeti kako daleč lahko zaupajo mediju in nasprotno. Zato mnogim bratom in sestram na poti spodleti, ko se soočijo s služenjem, ki ga je potrebno opraviti.
Vendar pa je normalno, da prve komunikacije med duhovnim bitjem in določenim medijem, lahko razočarajo.
A kot čas mineva, se bo medij uglasil z duhovnim bitjem ali duhovnimi bitji, ki nameravajo njegove zmožnosti uporabiti, tako, da lahko komunicirajo skozi njega.
Mnoga duhovna bitja, ko se predstavijo mediju, ne razkrijejo svojih identitet in se odločijo, da ostanejo anonimni. Zelo pogosto je, da, ko mediji preidejo v duhovni svet, šele takrat spoznajo svoje povezave in naklonjenost duhovnih bitij s katerimi so sodelovali.
V splošnem je razlog, zakaj se duhovna bitja približajo mediju ta,da razvijejo nalogo. Z medijem imajo obveznosti iz prejšnjih življenj, ki ustvarjajo Karmo in zato zahtevajo,da se jih popravi.
Po drugi strani pa, za medija, ki je konstantno v navezi z duhovnimi bitji prepoznane duhovne neokrnjenosti, le to ne pomeni, da bodo ti duhovni dobrotniki vedno z njim. Višje razvita duhovna bitja lahko predstavijo njihovi nosilci sporočil, ki prevzamejo njihova imena, da bi sodelovali z medijem.
Za medija, ki se razvija, ni potrebe, da bi skrbel glede imena duhovnega bitja, ki komunicira skozi medijstvo. V tem času, če najde duhovno bitje, da mu je skupno delo uporabno, se bo v popolnosti ali delno predstavil sam.
Mnogi mediji se preveč ubadajo z imenom duhovnega bitja, ki komunicira skozi medijstvo. S tem, da se tako neumno obnaša, se medij izpostavi objestnim duhovnim bitjem.
Zato, je v začetku, bodisi pri takšnih ali drugačnih vajah medijstva pomembno, da medij poizkuša okrepiti svoje medijstvo tako, da smatra za uporabno katerokoli duhovno bitje, s katerim že lahko komunicira.
Identiteta duhovnega bitja glede na njegovo ime ima relativni pomen, prav tako kot se duhovno bitje v bistvu razkrije z vsebino njegove misli, prav tako kot se drevo prikaže s sadovi, ki jih ustvarja.
Mir in vztrajnost sta bistvena za osebo, ki je željna razviti medijske sposobnosti. Drugače medijstvo ne bo produktivno. Začelo bo kazati prve rezultate, ki bodo potem izginili, saj medij ni bil dovolj zainteresiran, da bi jih izboljšal, pozabil je, da vse potrebuje svoj čas, da se utrdi.
Neproduktivni mediji se ne bi smeli pritoževati nad svojimi zmožnostmi ali duhovnimi bitji, ki jih uporabljajo, temveč bi se naj pritoževali sami nad sabo, ker bo vsak medij z dobrim namenom, ki vztraja pri medijskih vajah, pritegnil naklonjenost duhovnih bitij, ki mu bodo sčasoma dala srečo, za katero stremi.
 

Nujne zahteve

“Ne potrebujete svete formule; in kdorkoli se bo pretvarjal, da bo dal takšno formulo, bo lagal in se bo odprl šarlatanizmu, saj duhovna bitja ne polagajo nobenega pomena kakršnemukoli nizu oblik.” (“Knjiga Medijev” , Poglavje 17, postavka 203)
Pri razvoju medijstva ne obstajajo ne formula, ne skrivnosti. Vendar pa, če obstaja nujna potreba, potem bi to bila študij medijstva, združena z vztrajno željo za služenjem.
Medijstvo je sposobnost, ki vznikne po naravni poti kot rezultat stopnje napredka vsake osebe. Je kot seme, ki ne more ignorirati časa kalitve.
Ko se pojavijo prve indikacije medijstva, lahko to vnese nekaj fizičnega ali duhovnega nelagodja. To lahko vodi do tega, da mnogi občutljivi mediji obiščejo zdravnika, ker verjamejo, da so oboleli za fizično in čustveno motnjo, kot drhtavico, vidnimi ali slušnimi težavami, nočnimi morami, nerazložljivo razdraženostjo…
Vedno je priporočljivo obiskati zdravnika, saj ne moremo kriviti za vse medijstva. Vendar pa enkrat, ko potrdijo, da ne obstaja resnega zdravstvenega problema, je potrebno poiskati duhovno skupino, da bi ponovno vzpostavili ravnovesje psihičnih moči.
Enkrat, ko se identificira medijstvo, potem je potrebno biti posebno pazljiv. Z drugimi besedami, medij potrebuje posebno pozornost.
Preden pa je poklican, da sodeluje na medijskem sestanku ali prejme smernice ali celo izvaja avtomatsko pisanje, ki se ga da izvajati doma, je potrebno, da medij gre na zdravilsko seanso. Prisostvovati bi moral tudi srečanjem duhovnih skupin, kjer študirajo doktrine, ki izvajajo kakršnokoli dobrodelnost.
Ni potrebno hiteti, da bi sodelovali na medijskem sestanku, niti ni potrebe, da na njem sodeluje svetovalec.
Po dveh ali treh mesecih, ko se medij počuti bolj samozavestnega pri izvajanju boljše samo kontrole, potem lahko napreduje korak naprej…
Lahko na primer začne delati z zdravilskim časom, bere kratke odlomke iz »Evangelija«, moli, poslužuje se magnetizirane vode in skrbi za vrata zdravilskega kabineta. Ko mineta dva ali trije meseci, potem lahko začne zdraviti pod vodstvom.
Ko se medij pokaže za odgovornega in vključenega v skupino, potem se ga lahko pokliče, da prisostvuje medijskim srečanjem, vendar pa še vedno sedi med občinstvom in ne pri mizi z mediji, ki delajo s popolno aktivnostjo.
Pomembno je poudariti, da je razumnost nujna za medija, ki se razvija, kot tudi za skupino v kateri dela.
Čez nekaj časa, ko pokaže kandidat za medijsko služenje, da je pripravljen, potem lahko pod podporo Duhovnih Dobrotnikov, ki vodijo resne skupine, začne delati kot medij. Takšno pot je potrebno opraviti brez kakršnekoli naglice, tako, da se izognemo obžalovanja vrednih padcev.
Našim bralcem bi radi razjasnili, da zgornja izjava ni pravilo. Ne ustvarjamo formul za razvoj medijstva. Naš prispevek je le v smislu zavarovati medija in medijsko skupino pred neizkušenostjo ali nemarnostjo, ki jo duhovna bitja, ki so zainteresirana za širjenje nemira, izkoristijo.
Ko medij začne delati, bi se moral zavedati, da so na začetku duhovna bitja, ki bodo sodelovala z njim zelo pogosto »pripravljalna« duhovna bitja, katerih stopnja napredka je navadna. Ta duhovna bitja bodo pomagala mediju, da okrepi svoje zmožnosti. Včasih so ta duhovna bitja lahko iz njegove lastne družine, z nalogo, da vodijo medija skozi doktrino ali celo nižja duhovna bitja, ki prosijo za priložnost, da se odkupijo za svoje napake… Zaradi tega razloga medij ne more pogrešati pomoči bolj izkušenih prijateljev, saj si morda lahko zaželi, da bi z njimi analiziral sporočila, ki jih je dobil, brez, da bi začel skrbeti.
Če se medij razburi s komentarji, ki so jih podali bolj izkušeni prijatelji, potem bo še enkrat dokazano, da medijstvo samo ne daje komurkoli kakorkoli moralne premoči. Več kot to: medij je navadna oseba, prav tako kot vsi drugi na Zemlji.
 

Močna želja

“Kar je bolj pomembno kot način klicanja duhovnih bitij, je mirnost in zbranost misli, goreča želja in čvrsta odločenost uspeti; s tem ne mislimo kratkotrajne odločenosti, ki deluje z ustrezanjem in ki jo vsako minuto prekinejo druge stvari, temveč resna, vztrajna, podprta odločenost, brez nestrpnosti ali vročične vznemirjenosti. ”. (»Knjiga Medijev«, Poglavje 17, drugi del, postavka 204)
Skoraj vedno na začetku medijstva je medij zelo navdušen in začne verovati, da je on misijonar Duhovnega Sveta, ki se je inkarniral na Zemlji.
To navdušenje je potrebno, da se medij stimulira za delo in izboljšanje svojih medijskih darov.
Vendar pa, vse kar je presežno doseže, da porazi samo sebe… Medij bi moral vedeti, da obstaja veliko brezno med medijskim služenjem, ki je na razpolago vsem medijem in tem, ki so se rodili z namenom, da imajo medijstvo za poslanstvo.
Redki so mediji, ki so se rodili s specifično misijo na področju medijstva. Še celo redkejši med temi so ti, ki izpolnjujejo svoje poslanstvo v popolnosti in ustrezajo pričakovanjem Vešje razvitih duhovnih bitij.
Enkrat, ko se poležejo začetni trenutki navdušenja, novi medij spozna, da je njegovo medijstvo rutina, kjer so opaženi rezultati počasni in mu to jemlje pogum…
To je trenutek vztrajnosti in vzdrževanja močnega zaupanja.
Če je za doseganje materialnih dobrin potreben čas, je ta tudi potreben za duhovne. Brez težav in preprek ni vrednosti!
Po začetnem zagonu lahko medijstvo postane dolgočasno. Na tej točki medij verjame, da njegove sposobnosti stagnirajo… To se lahko dogaja precej dolgo obdobje in je to test za medija.
Podobno, kot slikar, ki slika, včasih porabi več časa za dokončevanje slike, kot za samo slikanje le-te.
Pridobivanje marmorja iz srca narave ni težka naloga, toda njegovo oblikovanje na želen način, je.
Pojava medijstva ze zgodi hitro. Vendar pa je njegov razvoj skupaj s potrebnim izobraževanjem medija naloga potrpežljivosti.
Mnogi obetajoči mediji so postali nedosledni, medtem, ko so hiteli, da bi prišli hitro do rezultatov.
Povedali bomo, da ima medijstvo samo tri faze; ta, ki se pojavi in manifestira na mediju; naslednja v kateri se le-to razvija in zadnja, produktivna faza.
V razvojni fazi bi se moral medij posvečati vsem čutilom, da bi tako postala sposobna za uporabo s strani duhovnih bitij v produktivni fazi.
Produktivna faza je, kjer se medij, ki je veliko bolj gotov v svoje medijstvo, ne maja. Zato zdaj deluje kot interpretor duhovnih bitij, in je razsvetljen s sporočili mentorjev ali preko duhovnih komunikacij, ki mu razkrivajo trpljenje duhovnih bitij, ki komunicirajo. Iz vseh teh komunikacij in sporočil se bomo vedno lahko učili o Življenju in Zakonih, ki ga vodijo.
Faza, ki jo imenujemo razvojna, lahko traja več let. To je odvisno od nivoja marljivosti medija, njegove predanosti, njegove ljubezni do dela, discipline, vztrajnosti…
Če visoko razvita duhovna bitja spoznajo, da je namen medija dober, potem se lahko razvojna faza skrajša. V tem času se mu bodo Visoko razvita duhovna bitja približala in podprla njegove napore, delala z njim v duhovnem svetu, ko se njegov duh osvobodi iz fizičnega telesa preko spanja in v kratkem bodo intenzivno organizirali njegove zadolžitve.
Kot je ponavadi rekel Allan Kardec: »Nestrpnost in fanatična želja« razkrivata nezrelost medija in njegovo pomanjkanje pripravljenosti za nalogo.
Ne pozabimo, da medij, ki zavrže medijstvo več krat, da bi ga ponovno zagnal pozneje, ne bo nikoli produktiven medij. Ko doseže Drugo življenje bo frustriran, tožil se bo nad svojim pomanjkanjem odgovornosti in tratenjem talentov, ki mu jih je dal Gospodar.
 

Biti ali ne biti medij

“ …Toda potrebno je pripomniti, da ko sprašujemo duhovna bitja, če je takšna in takšna oseba medij ali ne, skoraj vedno odgovorijo pritrdilno…” (»Knjiga Medijev«, Poglavje 17, drugi del, postavka 205)
Medijstvo je naraven čut. Očitno je, da smo vsi mi mediji in bolj in bolj bomo to postajali.
Že nekaj časa je ta novi čut, ki se je manifestiral pri človeštvu, od pred nekaj stoletij do sedaj, v glavnem na izrazit način, še vedno v otroški fazi, čeprav se je razvijal tisočletja dolgo.
Podobno kot drugi čuti, ki jih je ustvaril moder Zakon Narave in prehaja skozi nenavaden proces eksperimentiranja. Medijstvo bo nekega dne popolni čut, prav tako kot dotik ali vid.
Prišel bo čas, ko bo medijstvo za človeštvo kot antena, ki bo nenehno delovala. Tako, da bo telepatija naraven način komunikacije med temi, ki so se inkarnirali na Zemlji in temi, ki živijo v Hiši Očeta.
Ko bodo vsi mediji, na medije ne bo gledano kot na drugačne ljudi, zaradi sposobnosti, ki jih imajo. Zato bo vsakdo sposoben videti in slišati in posledično bodo sposobni komunicirati drug z drugim, med inkarniranimi in duhovnimi bitji, brez potrebe po uporabi nepoznanih posrednikov.
Vendar pa govorimo o času, ki je še zelo daleč…
Ko vprašamo duhovna bitja o medijstvu, potrdijo, da smo vsi mi mediji. Očitno se nanašajo na medijski potencial, ki ga vsi nosimo v sebi. To je kot bi vprašali zdravnika, ali imajo človeška bitja sposobnost reprodukcije…
Čeprav se medijstvo manifestira v vsaki osebi, v različnem »evolucijskem trenutku«, je še daleč do zaključka, da se bo medijstvo pri mnogih ljudeh manifestiralo v prihodnjih obstojih ali celo v drugih duhovnih sferah Življenja. To je zato, ker obstajajo duhovna bitja, pri katerih se medijstvo začne kazati na Duhovnih Nivojih…
Tukaj, v duhovni regiji, v kateri živimo, gre življenje naprej brez večjih sprememb. Na primer, tu obstajajo duhovne skupine in centri napredne duhovnosti, ki so povezani z drugimi religioznimi verovanji, kjer mediji delujejo na enak način kot bi delovali v resničnem svetu…
Obstajajo tudi specializirane študije o medijstvu, ekumenska srečanja o teh postavkah in redno nas obiskujejo prijatelji iz višjih sfer, ki se materializirajo med nami in nam predavajo o zanimivih stvareh. Ti prijatelji o katerih govorimo, ostanejo več časa skupaj z nami, kot Kristus, ki je glede na Sveti Odlok po svoji smrti ostal z Apostoli še 40. dni preden je šel v Razsvetljene sfere.
Jasno je, da ko ti razsvetljeni prijatelji ostanejo začasno »materializirani« z nami prejemajo potrebno kozmično tekočino od medijev, ki se izmenjavajo med sabo in naredijo to povzvišeno dejstvo možno. Opravičujemo se, ker se ne bomo poglobili še bolj v podrobnosti o tem fenomenu, saj bi to sigurno povzročilo neskončno prerekanje med prijatelji.
Temelječ na tem, kar je bilo povedano, ko duhovno bitje pove, da je nekdo medij, potem ta oseba lahko govori s svojimi prijatelji, ki so bolj izkušeni na takšnih področjih in naredijo oceno njegovih psihičnih možnosti.
Lahko oseba izsili razvoj medijskih sposobnosti?
Pravimo, da lahko, vendar pa, ne svetujemo takšnega poteka aktivnosti.
Na prejšnje vprašanje smo odgovorili pritrdilno, saj je medijstvo dar, ki se ga da razviti. Na enak način, kot nekdo, ki ga zanima, da bi rad postal glasbenik, lahko vadi z instrumentom, ki ga ima rad. Toda ne zanikamo, da ne obstaja velika razlika med nekom, ki je naravno nadarjen za glasbo in nekom, ki izsiljuje, da bi bil glasbenik.
Sadež, ki zori na drevesu ima drugačen okus kot ta iz rastlinjaka.
Medijstvo, ki se pojavi spontano pri mediju »je obdelovano« iz strani mnogih aspektov, podobno kot pri teh ljudeh, ki izkopavajo premog v zemlji, tako, da ga lahko pretvorimo v diamant.
Medijska sposobnost je zmaga duha, ne glede na moč volje osebe. Vendar pa je njena uporaba odvisna od njenega moralnega stanja. Na ta način medijstvo lahko postane, za medija, bodisi razlog za duhovni napredek ali negativna Karma za prihodnost.
 

Vsi smo mediji

“Človek je zato lahko medij, ne da bi se tega zavedal. ” (»Knjiga Medijev«, Poglavje 17, drugi del, postavka 205)
Enkrat medij, vedno medij. To ni le takrat, ko se fenomen dejansko dogaja, pa čeprav je to prav v tem trenutku transa, ko medijstvo doseže vrh.
Medijstvo lahko opazujemo na široko, ko medij izvaja fenomen transa, avtomatskega pisanja, zdravljenje in tudi, ko sprošča ektoplazmo ali slika pod vplivom duhovnih bitij… Vendar pa se medijstvo v splošnem manifestira diskretno, na takšen način, da medij sam zelo pogosto ne prepozna, da je služil kot instrument.
V redkih primerih bo medij sposoben jasno vedeti, če je sprejel intuicijo ali je bil navdihnjen z, povejmo, besedami ali je izvedel aktivnost, ki bi lahko spremenila situacije v katerih sodeluje.
Poglejmo si primer: V preprostem pogovoru morda medij izrazi besedo, ki razjasni odločitev njegovega sogovornika. Zamislite si zdravnika, ki ni prepričan o diagnozi svojega pacienta…govori z medijem, ki sploh nič ne ve o primeru. Duhovno bitje lahko navdihne medija, da se odpre zdravnikovemu umu, da natančno diagnosticira zahtevano in tako lahko le-ta rešuje življenja in se izogne tveganemu kirurškemu posegu, ki je že dogovorjen.
Ti, ki se poizkusijo uglasiti z Višjimi sferami, bodisi skozi molitev ali z natančnim opravljanjem svojih nalog, so kot radijska mreža, ki sprejema sporočila višjega nivoja in jih prenaša z besedo, brez, da bi sploh spoznali, da to počnejo.
Obstajajo tudi drugi načini izvajanja medijstva, drugi kot medijstvo v transu. Mama je medij, ko dobi slutnjo o sinovih težavah, s katerimi se sooča. Oče je medij, ko shrani denar, ko vidi, da bo potreben v prihodnosti. Sin je medij, ko varuje svoje starše pred morebitnimi nesrečami doma. Prijatelj je medij, ko opozori nekoga o kvaliteti zavor na avtu, ki jih je treba pregledati pred dolgim potovanjem. Sosed je medij, ko izpostavi, da je tam drevo, ki bo padlo na sosedovo dvorišče…
Obstajajo nekateri ljudje, ki premišljujejo, da je njihova zaveza medijstvu le na dan srečanja, ko stojijo za medijsko mizo, nekaj minut na teden.
Ali Einstein, Thomas Edison, Pasteur, Gandhi, Florence, Nightingale in mnogi drugi geniji in dobrotniki človeštva ne bi mogli biti mediji?
Ali ne bi lahko bil anonimen duhovnik, ki pripravlja pridigo, ki bo jo podal med religioznim služenjem, medij
Ali ne bi zakonodajalec, ki poizkuša prilagoditi zakone človeštva Zakonom Boga tudi medij?
Ali ne bi bil tudi znanstvenik, ki išče v laboratoriju zdravilo za Aids, medij?
Ali ne bi bil učitelj, ki razume čustvene težave in se negativno vmeša v šolski razvoj enega svojih študentov, tudi medij?
Ali ne bi kmetovalec, ki predvidi pravi čas za setev in potem sanja o pridelku, tudi medij?
Pravzaprav je človek lastnik svoje svobodne volje in svoje pozornosti na končen izid. Vendar pa ne pozabimo, da je Duhovni Svet povezan s Fizičnim in, da je skupnost dezinkarniranih duhovnih bitij del inkarniranih in ima še vedno splošen človeški interes.
Ne bomo pretiravali, če bi rekli, da je vse medijstvo, na Zemlji kot tudi v Nebesih!
Božanska Misel prehaja skozi mnoge ume, da bi dosegla človeštvo… tako, da bi nas ta misel dosegla ne pohabljena. Jezus se je inkarniral na tem planetu in nam prinesel Božansko Besedo, ki vsebuje vse na splošno v Njegovi Besedi.
Prej so se preroki in mediji, ki so bili ti, ki so nosili sporočila Božjega Sveta uklanjali socialni in religiozni kulturi, h kateri so pripadali. S tem, ko so to počeli, so lokalizirali to, kar bi naj bilo univerzalno.
Zaradi tega razloga se Spiritizem identificira z vsemi religijami in filozofijami. Ta identifikacija izhaja od Krščanskega razraščanja do teh, ki pridigajo o reinkarnaciji, o zakonu karme in komunikacije z mrtvimi.
Čeprav je bila zapisana v Franciji je Spiritistična doktrina univezalna Resnica v vsakem jeziku in je povsod.
 

Duhovni vodniki in izkušeni mediji

“Pomoč izkušenega vodnika je tudi uporabna, ko začetnik poizkuša zapažati mnoga koristna majhna opozorila, ki jih ponavadi zanemari v škodo napredka…” (»Knjiga Medijev«, Poglavje 17, drugi del, postavka 206)
Izkušnja je nekaj, česar ne moremo pridobiti z improvizacijo.
Na vsakem področju aktivnosti je izkušnja rezultat napak in zmag.
Izkušen medij, na svojem medijskem potovanju, je tisti, ki je že nabral žalost in srečo. On tudi ve, da je zapravil življenjske izkušnje in zaradi tega ni preplašen v prisotnosti svojih lastnih napak.
Zelo naravno je, da medij novinec potrebuje pomoč in izkušnje prijatelja v medijstvu, ki je služil dlje časa kot on sam.
Ko prične medij ne pomisli, da potrebuje pomoč bolj izkušenega prijatelja, kjer je ta prijatelj nižjega kulturnega nivoja. Takšen odnos razrikva pomanjkanje ponižnosti in blodnjo, da on ne bo storil napak.
Sugerirali bi, da se mediji iz duhovne skupine periodično srečajo, da bi izmenjali ideje. S takšnim početjem vask od njih lahko izrazi svoje osebne medijske izkušnje, toda ne bi smeli poosebljati srečanja in ne bi smeli poizkušati postati osrednja točka mnenj.
Vsak medij bi moral biti previden pred puhlostjo, posebno takrat, ko ima medijska skupina presežno zaupanje vanj. Medija ne bi smeli obravnavati drugače kot druge člane medijske skupine, le ker lahko govori z duhovnimi bitji. Medij, ki zahteva posebno obravnavo je pod vplivom domišljavosti, lažje je prizadet s čimerkoli in zato nezavarovan pred obedenostjo.
Vsakokrat, ko medij prejme komunikacijo v katerem Duhovni prinašatelj zahteva pozornost članov, lahko tam obstaja možna moralna ali materialna potreba, ki jo potrebuje medij. Ta komunikacija bi morala biti pazljivo analizirana s strani članov skupine. V tej situaciji se medij zelo pogosto sooča s »Pshičnim procesom«, ki ga očitno na veliko podpirajo vznemirjena duhovna bitja, ki izkoriščajo njegovo nepazljivost - glej odspodaj (1).
(1) Psihični proces ali Animizem: Vpliv medija je zares velikega pomena, posebno pri neprostovoljni zamenjavi njegovih idej s temi, ki jih poizkuša sugerirati duhovno bitje, ki komunicira. To je pomembno tudi pri formulaciji neutemeljenih in fantastičnih teorij, v skladu z njegovim lastnim mnenjem ali predsodki, pa bodisi kot produkt njegovega lastnega uma ali izpeljanih iz sugestij nevednih ali posmehljivih duhovnih bitij.
Govorili smo o potrebnosti zanašanja novega medija na bolj izkušene medije. Vendar pa ne moremo pozabiti, da to ni dovolj.
Glede na Kardeca se mora novi medij zanašati na podporo »izkušenega Duhovnega vodnika« ali razsvetljenega duhovnega bitja, ki je pripravljen, da bo njegov tutor na poti medijstva.
Da pa bi imel novinec medij vodstvo »izkušenega duhovnega vodnika« mora imeti dobre namene, iskreno mora služiti, voljan mora biti izpolnjevati naloge, mora ljubiti povod, ki ga je posvojil, mora biti vztrajen, biti uporaben za druge…
Ko Duhovni prijetelji opazijo, da medij izvaja napor, da bi premagal svoje lastne nepopolnosti v smislu sodelovanja na poti dobrote, potem se eden od njih ponudi, da ga bo vodil tesneje.
Zelo pogosto so bila duhovna bitja, ki se predstavijo, da bodo pomagali mediju na Zemlji mediji v preteklih obstojih.
Glede na naloge človeka in duhovnih bitij, »podobno pritegne podobno«… Zato bo inkarnirani zdravnik pritegnil podporo duhovnega zdravnika. To je logično in naravno.
Kakšne vrednosti mediju bi bila podpora duhovnega bitja, ki ne ve skoraj ničesar o medijstvu? Verjetno bi povzročil zmedo mediju, ki bi ga naj varoval.
Naslednja točka, ki bi jo morali premisliti je: leta medijstva za medija ne pomeni, da je izkušen medij. Vse to je odvisno od napredka in kako dobro je izkoristil čas. Pravimo, da mnogi mediji smatrajo sami sebe za izkušene in da so pogosto le ljubosumni na medije novince in namesto, da bi jih motivirali, jih smatrajo za rivale.
Kot lahko vidimo, se medijstvo mora vedno podrejati moralnim aspektom in je zato bolje za človeka, da poseduje moralne vrednote in v nobenem primeru medijstva, namesto, da bi v popolnosti razvil medijstvo z vprašljivo moralo.

Jose Herculano Pries: Obsedenost, prehodi, svetovanje

V nadljevanju je podan prevod enega dela iz te knjige, ki opisuje možen nastanek in težave z obesedonstjo, njeno zdravljenje in svetovanje o njej.

 

Uvodna informacija
Obsedenost je okarakterizirana kot akcija nižje razvitih duhovnih bitij nad človeško psiho. Kardec je pojasnil in izpostavil v svojih raziskovanjih tri stopnje procesa obsedenosti: enostavna obsedenost, podreditev in omamljenost. V prvi stopnji duhovni napad doseže um in v njem povzroča mentalne nemire; v drugi stopnji se razširi v centre učinkovitosti in volje, kjer učinkuje na občutke in psihomotorični sistem in pelje obsedeno osebo, da si manifestira čudne drže kot živčne gibe ali tike; v tretji stopnji pa učinkuje na dejansko zavest žrtve, kjer se odklene halucinacijski proces.

Preberite več: Jose Herculano Pries: Obsedenost, prehodi, svetovanje 

David R. Hawkins: Moč nasproti sili

Kineziologija je študija mišic in njihovega gibanja [gr. Kinesis, gibanje (kinein, gibati se)]. Izraz poznamo bolj pod terminom mišični test, kjer drži testiranec dvignjeno eno od obeh rok, tisti, ki testira pa preverja odziv mišic na resničnost določenega dejstva. Namesto roke se da uporabiti tudi palec in kazalec, ko sta stisnjena v obroč, ki se ga potem poizkuša razmakniti, lahko pa enostavno tudi položimo predmet oz. list papirja z napisano trditviji pred solarni pleksus in opazujemo spremembo v našem počutju. Če bo predmet odajal slabe virbacije, ki pomenijo, da predmet oz. trditev na njem ne podpira življenja, se bomo začeli počutiti slabše kot pred preverjanjem in obratno. Mišični test se na široko uporablja v psihiatričnih krogih za preverjanje odzivov pacientov na zdravila in njihova psiho-fizična stanja, medicina pa ga kljub dokazu o njegovi verodostojnosti zaenkrat še ne uporablja.

Preberite več: David R. Hawkins: Moč nasproti sili

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer