Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Alice A. Bailey: Luč duše - YOGA SUTRE PANTAJALIJA

YOGA SUTRE PANTAJALIJA.

 

KNJIGA I

PROBLEM ZDRUŽITVE

 

  1. AUM. Sledeča navodila zadevajo Znanost združitve
  2. Združitev (ali YOGA) se doseže skozi podreditev psihične narave in upora chitte (uma)
  3. Ko je to doseženo Yogi pozna sebe in resničnost takšno kot sta.
  4. Do sedaj se je notranji človek identificiral z obliko in z njenimi aktivnimi modifikacijami.
  5. Stanj uma je pet in so tesno povezane z užitkom in bolečino: so boleča ali neboleča
  6. Te modifikacije (aktivnosti) so pravilno znanje, nepravilno znanje, fantazija, pasivnost (spanje) in spomin.
  7. Osnova pravilnega znanja je pravilna zaznava, pravilno sklepanje in pravilna prisotnost (ali točno evitentiranje)
  8. Nepravilno znanje temelji na zaznavi oblike in ne na stanju bitja.
  9. Fantazija leži v podobah, ki zares ne obstajajo.
  10. Pasivnost (spanje) temelji na negibnem stanju vritisa (na nezaznavi čutov)
  11. Spomin je zadrževanje tega, kar je bilo znano.
  12. Nadzor teh modifikacij notranjega organa, um, ki pride skozi neutrudno prizadevanje in skozi ne navezavo.
  13. Neutrudno prizadevanje je nenehen napor po zadrževanju modifikacij uma.
  14. Ko je objekt, ki bi ga naj prejeli dovolj vrednoten in se naporom nasproti njegovemu dosežku nenehno sledi brez prekinitev potem je mirnost uma (odrekanje vitrisom) zavarovana.
  15. Ne navezanost je osvoboditev od stremljenja za vsemi želenimi objekti, bodisi zemeljskimi ali tradicionalni, bodisi tu ali zdaj.
  16. Zaužitje teh nenavezanosti ima kot rezultat popolno znanje duhovnega človeka, ko se osvobodi kvalitet ali gunah.
  17. Zavest objekta je dosežena s koncentracijo, ki temelji na njegovi štirikratni naravi, obliki, skozi raziskovanje, kvaliteti (ali guna), skozi razločujoče sodelovanje, namen, skozi navdih (ali navdušenje); in duša skoz iidentifikacijo.
  18. Naslednja stopnja samhadija je dosežena, ko se skozi na eno točko usmerjeno misel, zunanja aktivnost utiša. Na tej stopnji je um odziven le na subjektivne vtise.
  19. Pravkar opisani samadhi preide ne le preko meja pojavnega sveta; ne preide le preko Bogov in teh, ki se ukvarjajo le s konkretnim svetom.
  20. Drugi jogiji dosežejo samadhi in prispejo do razločevanja čistega Duha skozi verovanje, ki mu sledi energija, spomin, meditacija in pravilna percepcija.
  21. Doseganje tega stanja (duhovna zavest) je pospešeno za te, katera vilja je intenzivno živa.
  22. Ti, ki uporabljajo vilje se tudi razlikuje, saj je lahko njena uporaba intenzivna, zmerna ali nežna. V spoštovanju do doseganja resnične duhovne zavesti pa obstaja še ena pot.
  23. Z intenzivno predanostjo Ishvari je dobljeno znanje Ishvare.
  24. Ishvara je duša, nedotaknjena z omejitvami, svobodna karme in želja.
  25. Ishvara, Gurudeva, kal vsega znanja, se razširja v neskončnost.
  26. Ishvara, Gurudeva, ki je neomejena s časovno zavestjo, je učitelj prvobitnih gospodov.
  27. Gospod Ishvara je AUM (ali OM). To je Pranava.
  28. Skozi žvenket sveta in skozi odsev njegovega pomena se najde pot.
  29. Od tega pride spoznanje sebe (duše) in odstranitev vseh ovir.
  30. Ovire do znanja duše so telesne pomajkljivosti, mentalna inercija, napačno spraševanje, brezskrbnost, lenost, pomanjkanje hladnokrvnosti, napačna zaznava, nesposobnost doseči koncentracijo, neuspeh zadrževati meditativno stanje, ko se ga doseže.
  31. Bolečina, obup, napačno uporabljena telesna aktivnost in napačna usmeritev (ali nadzor) življenjskih tokov so rezultati ovir v nižji psihični naravi.
  32. Da bi prešli te ovire in njihove dodatke je potrebna intenzivna uporaba uma (ali principa) za nekogaršnjo resnico.
  33. Mir chitte (ali umske snovi) je moč prinesti skozi z vadbo sočutja, nežnosti, trdnosti namena in hladnokrvnosti v odnosu do užitka ali bolečine ali nasproti vsem oblikam dobrega in zlega.
  34. Mir chitte je tudi prinesen skozi z regulacijo prane ali življenjskega diha.
  35. Um je moč izuriti za trdnost skozi te oblike koncentracije, ki imajo odnos do zaznavanja čutov.
  36. Z meditacijo na svetlobo ali na sevanje je moč doseči znanje Duha in tako doseči mir.
  37. Chitta je stabilizirana in osvobojena iluzije medtem, ko je nižja narava očiščena in več ne popušča.
  38. Mir (usmerjenost chitte) lahko dosežemo skozi meditacijo na znanje, ki nam ga dajo sanje.
  39. Mir je moč tudi doseči skozi koncentacijo na to, kar je najdražje srcu.
  40. Na ta način se njegovo spoznanje razširja od neskončno majhnega do neskončno velikega in od annuja (atom madeža) do atme (ali Duha) je njegovo znanje izpopolnjeno.
  41. Zanj so te vrittis (modifikacije substance uma) v celoti kontrolirane, kar ima za posledico stanje identitete z in podobnosti s tem kar je spoznano. Tisti, ki zna, znanje in polje znanja postane eno, le kot kristal prevzame nase barve tega, kar se odseva v njem.
  42. Ko prejemnik spoji svet, idejo (ali pomen) in predmet se to imenuje mentalno stanje kritičnega mišljenja.
  43. Zaznava brez kritičnega mišljenja se pojavi, ko spomin več ne zadržuje nadzora, beseda in predmet sta nadkriljena in le ideja obstaja.
  44. Dva enaka procesa koncentracije, z ali brez kritične aktivnosti uma, lahko tudi uporabimo za subtilne stvari.
  45. Veliko vodi v subtilno in subtilno vodi v napredne stopnje do stanja čistega duhovnega bitja, ki se imenuje Pradhana.
  46. Vse to sestavlja meditacijo s semenom.
  47. Ko je doseženo to nad kontemplativno stanje, Yogi doseže čisto duhovno spoznanje skozi  uravnovešeno tišino chitte (ali umske stvari)
  48. Njegova zaznava je sedaj nezmotljivo točna (ali njegov um razkriva le resnico).
  49. Ta določena zaznava je unikatna in razkriva to kar racionalni um (preko uporabe pričevanja, sklepov in zaključkov) ne more razkriti.
  50. To je sovražno, ali presega vse druge vtise.
  51. Ko je to stanje zaznave tudi zadržano (ali odstranjeno) potem se doseže čisti Samadhi.

 

PANTAJALIJEVE YOGA SUTRE

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer