Michael potrjuje to kar smo slutili; življenje je igra učenja. Potem opisuje strukturo in pravila te igre in daje zaznamek na vzorce, ki so preveliki, da bi jih na lahko opazili med tem, ko smo v človeškem telesu, in živimo na njihovi sredini.
Začetna igra, iskrice luči in zavesti (to smo mi), ki so pritegnjene k izkušnji na zemeljskem nivoju se izvržejo iz Taoa oz. Boga – rojstnega kraja duš – in se združijo v družino zavesti, ki vključuje okoli 1000 posameznih delčkov ali esenc. To je skupina, ki jo Michael imenuje entiteta. Sedem entitet je ohlapno povezanih med sabo v večjo skupno, ki se imenuje Kader.
Vsaka iskra zavesti najprej preveri perspektiven planet v tem, kar Michael imenuje devična oblika. Deva je inteligentno energetsko bitje brez telesa, ki teži in zlije z naravo. Če po tem, ko je dosegla izkušnjo na planetu v devičnem stanju je cel Kader sporazumen, da začne fizično življenje. Vsak del mora upočasniti svojo energijo, da postane trden in začne proces inkarnacije na fizičnem nivoju.
Vse posamezne esence bodo imele na ducate in ducate življenj in zbrale neverjetno količino izkušenj, ki se bo delila vse do jedra s celotno entiteto. Ko so vsi člani zaključili celotno rast in izkušenjski cikel na zemlji se vsaka entiteta ponovno združi v eno zelo intimno zavest. Vsak del si bo potem delil izkušnjo, občutja in znanje vseh ostalih.
Tako se posamezne esence v entiteti začnejo postopoma inkarnirati čez mnogo stotine let na zemlji kot posamezna človeška bitja. Prve esence, ki so skočile v zemeljska življenja težijo, da bi bile najbolj siloviti in pogumni posamezniki tudi v njihovih sledečih življenjih; in tiste zadnje najbolj skrbne.
Preden naseli telo v vsakem življenju se vsaka esenca sama odloči, mogoče pazljivo, mogoče ne, kateri kulture bo, katerim staršem se bo rodila, kakšen tip in spol telesa bo imela in kakšno osebnost bo imela. Posamezniki se v splošnem odločijo, da se postavijo v soseščino s svojimi prijateljskimi entitetami, da bi imele te znane in udobne druge dele sebe na razpolago za odnose.
Vsak obstoj na fizičnem nivoju spremeni in poglobi esencin pogled. Struktura razvojnih stopenj skozi katero je potrebno iti Michael imenuje stopnja duša Dojenčka, Otročička, Mlada duša, stopnja Zrele duše in stopnja Stare duše. Za vsako bo potrebno najmanj sedem življenj, bolj verjetno okoli dvajset. Po tem pa pride šest drugih nivojev obstoja, skozi katere je potrebno rasti in potem povratek nazaj v Tao. To je posebno dolga »igra«, ki si jo privoščimo, nenazadnje z naše zemeljske perspektive.
Starost duše se nanaša na to kako je oseba skozi izkušnja na planetu, ne le koliko življenj je on ali ona živel/a.
Niti ena oseba, esenca ali entiteta ni »naprej« ali »zadaj« pred/za drugo temveč le zaseda drug prostor v ponavljajočem se ciklu, ki vodi v in iz Tao-a.
Načini bitja naj bi bili drugačni na različnih razvojnih stopnjah; na neki točki jih izkusimo vse medtem ko se nenehno pomikamo med različnimi nivoji razumevanja in odgovornosti. Michael vedno poudarja , da ker je vsaka stopnja unikatna in jasno drugačna od drugih, ni noben prostor ne boljši ne slabši kot katerikoli drug; vsi pripadajo tej igri, ki smo si jo izbrali, da jo igramo.
Prevod: http://www.michaelteachings.com/soul_ages.html
