Dobrodošli na Tomaževi strani

Namen te strani je opis Tomaževega dela.

Na njej najdete vse kar je povezano z njegovim delom, gibanjem, seminarji, delavnicami. zdravljenjem, spreminjanjem resničnosti...

Splošni pogoji

Z registracijo na stran potrjujem, da se prijavljam tudi na splošne novice, s prijavo na e-novice pa še na regionalne novice in dogodke, ki jih izberem v padajočem meniju.

Prijavite se

Novice - prijavite se!

Naročam se na e-novice, ki se dotikajo dogodkov v vaši regiji in na splošne novice
Izberite regijo, kjer živite:
Prijavljam se in strinjam s pogoji

Da bi naj našel mir v umu, bi posameznik moral slediti določeno pot in konteplirati določeno obliko, ki ga najbolj privlači in ki posamezniku pomaga do vrhovnega Cilja. Kakor dolgo se notranji Guru ni razkril, kako je lahko končno použitje blizu?

- Sri Anandamayi Ma, Matri Vani II, Guru

Beseda manus (man: Man um, hus zavest) sama daje sled temu, kaj bi moral človek zares biti: bitje, ki je samozavestno. Celo, če mu je spodrsnilo ali je padel, ali ni njegova zavezujoča dolžnost, da uporabi kot vzvod prav to zemljo na katero je padel in vstal ponovno? Poleg tega, posameznik ne pade tako pogosto. Njegova dolžnot kot človeka je nenehen napor. Če se ne prebudi v zavest svojega lastnega Jaza, kaj pa je dosegel? Le zapravil je svoje življenje. Koliko življenj je zapravljenih leta za letom, obdobje za obdobjem v neskončnem prihajanju in odhajanju. Odkrij kdo si. Odkrij pomen kroga rojstev in smrti, njegov vzrok in kam vodi. Ko človek postane popotnik na poti do svojega notranjega bitja, razdalja, ki ga loči od njegovega Cilja počasi izgine. Vsekakor boš moral iti na to potovanje do Nesmrtnosti, teptati pod stopali stotine in stotine ovir in motenj.
To je vrsta možatosti, ki se mora prebuditi. Zakaj bi ostal brezmočen, kot da bi bil paraliziran? Vedno znova ponavljaš, da ne moreš, ne moreš izvajati sadhane. Zakaj? Zakaj? Zakaj?

- Sri Anandamayi Ma, Matri Vani I, 26

Človek, ki se je podal na potovanje Večnega, več ne ostaja zatopljen v karkoli, kar ne vodi do Samo-spoznanja, spoznanja Boga. Pravtako, kot ko gori hiša posameznik odpre vrata in jih pusti, se enkrat razlikovanje in nepristranskost prebudita, potreba po napredovanju v katerokoli drugo smer pa se ne pojavi.

- Sri Anandamayi Ma, Matri Vani II, Vairāgya Mārga

Posameznik na primer lahko ostane v tišini, ko je jezen, vendar pa je v nekem času priklenjen na to, da vzkipi. Ko je um osredotočen na Boga, nadaljuje z napredovanjem enakomerno, in vzdolž tega vznikne čistost telesa kot tudi uma. Premlevati o občutkih je izguba energije.

Ko je um zato okupiran in se tišina ne opazuje, najde sprostitev v govoru. V nasrotnem bi lahko ta vrsta tišine morda dodala nezaželen pritisk na čutila in verjetno na bolezen. Vendar pa, ko je um obrnjen navznoter, ne le, da ne more priti do poškodb zdravja, temveč več kot to, s stalnim ostajanjem na misli o Bogu, se vsi vozli (granthi), ki so gradniki ega razpletejo in zato, bo to kar mora biti prepoznano, prepoznano.

- Besede Sri Anandemayi Ma, Osem

Čistejši kot um postane s spominjanjem Nanj v vsem, bolj izvrstno bo tvoje delo.

Kot delovanje se ne manifestira nič drugega kot le On. V svojem delu mora posameznik gojiti čistost in iskrenost. S tem, da je izbral duhovno pot, ne bi smel posameznik nikoli hlepeti po naklonjenost ali spoštovanju kogarkoli, ali si želeti, da bi mu pomagali pri njegovih nalogah.

Vedno vadi potrpežljivost in samo disciplino. Pratako kot kapljica kisline pade v večjo količino mleka, in postanejo vsi njegovi deli kisli, tako tudi če malček navezanosti ali jeze ukrade posameznikovo delo ali služenje, je to zelo škodljivo - ne pozabi tega!

- Sri Anandamayi Ma, Matri Vani II, Vairāgya Mārga

Kdo pripada komu v tem svetu? Vsakdo se mora truditi, da pripelje do konca svoje življenjsko romanje na način, da izčrpa svojo karmo, ki mu je določena. To kar izkuša, je običajno stanje dogodkov na potovanju skozi življenje; zato ne dovoli si biti preveč razburjen! Če je, glede na navezanost na te s katerimi je bil posameznik združen v tem svetu prihajanja in odhajanja, le-ta popolnoma potopljen v žalost glede smrti v družini, kako lahko romanje po posameznikovi lastni poti rodi sadove? Posameznik se mora prebijati nasproti razodetju njegovega resničnega Jaza z nevezano zagnanostjo in energijo. Popotnik na Vrhovni Poti mora stremeti za tem, da zaključi svoje potovanje; njegov namen in cilj je Samo spoznanje.

Sri Anandamayi Ma, Matri Vani

Za te, ki so romarji na poti, je nujno, da napredujejo naprej odločno, energizirano, enakomerno in z veliko hitrostjo. Sedeti v majavem vozičku se ne bo obneslo. Dinamična moč uma je vedno potrebna. Ti sam moraš oblikovati svoje življenje - imej to v umu!

- Sri Anandamayi Ma, Matri Vani II, Vairāgya Mārga

Ta, ki hrepeni za Bogom, ga bo Našel in za človeka, ki Ga je našel, smrt umre. Posameznik bi moral iti naprej za vizijo Boga, ki je smrt smrti in si prizadevati, da bi dovolil svojemu umu, da je ves čas zatopljen v dejavnosti ali prakse, ki ga lahko pripravijo za takšno vizijo. Ti ne veš v kakšni obliki ali načinu je Bog Sam s tabo. Vedno poizkusi preživeti vseh štiriindvajset ur v razmišljanju in spominjanju Vrhovnega Bitja, v ponavljanju Božjega Imena ali v preučevanju knjig modrosti. Z nekim spoznanjem, z božanskim razpoloženjem ali pojavo, celo s prelivanjem solz v stremljenju za Njim, Eno bitje vedno da, da se Njegova Prisotnost čuti. Prizadevaj si vzdrževati svoj um vskran v misel Nanj in v pripravljenosti izkusiti Njegov dotik v vseh oblikah bivanja. Dan, ki je minil, se ne bo vrnil. Poizkusi najbolje izkoristiti vsak dragocen trenutek, med tem, ko je namenjen prepoznavi tvojega lastnega Jaza.

Sri Anandamayi Ma, Matri Vani I, 116

Krivda se lahko primerja z kravjim drekom. Ko le-ta leži povsod, nima uporabne vrednosti. Vendar pa, ko je pomešan z zemjo in se spremeni v gnojilo, ga položioj pod rastline, kakšne čudovite rože, sadje ali zrna vse ne bodo zrasla!

Podobno, če prosilec lahko prenaša, da ga krivijo in kritizirajo, bo to takorekoč, kot če to uporabi, da izboljša svoj karakter, koristno - pravtako, kot zemlja postane rodovitna zaradi gnoja.

Ali ne vidite, kakšna čudovita stvar je, ko te okrivijo? Krivda ni nič drugega kot On, Eden.

- Sri Anandamayi Ma, Matri Vani II, Vairāgya Mārga

Poglej, da bi utrgal rožo mora, posameznik položiti svojo roko v sredino trnovja. A če je roža osebin cilj in ima gorečo željo, da jo utrga, se ne bo odrekel temu, da bi to storil, ne glede na strah, ki ga je pobral. Še več, Velika Mati uredi kar je potrebno za vsakega. Ona sigurno pozna resnično potrebo vsakega posameznika. Če ima posameznik najmanj toliko vere, ni nobenega razloga, da bi se počutil zaskrbljen. / Sri Anandamayi Ma

Vsa žalost se pojavi zaradi dejstva, da vidijo mnoge tam, kjer je samo eden.

~ Sri Anandamayi Ma, the Mother Bliss-incarnate

Ko si se prvič začel učiti brati in pisati, sigurno nisi preverjal razlogov za in proti, če bi to počel, ali? Sprejel si to, kar ti je bilo povedano.
Čeprav razne vrste kritičnih misli vzniknejo, razloži umu, da se pojavljajo le zaradi pomanjkanja razumevanja. Le-te vsekakor niso prišle na površje kot čista modrost. Poizkusi sprejeti kolikor je le možno, kolikor je primerno glede na priložnost. Zavrži lenobo in se trudi. Naravno je, da bi um moral najti vse vrste razlogov, da ne bi izvajal sadhane; vednar pa mora biti tvoj cilj, da vztrajaš v tem. Zavrni takšne misli kot ‘Tega ne bom sposoben narediti; to ne bo možno.’
Trpljenje je le trpljenje telesa. Uradniki in poslovneži so kljub vsem takšnim nelagodjem prisotni v službi. Kako natančni so! Ustvari si čas za vse! Čistejši, bolj prozoren lahko narediš svoj um, večje bodo možnosti duhovnega napredka. / Sri Anandamayi Ma

Z nenehno vajo posameznik dokončno doseže.

Vsi bi se morali odločiti, da poizkusijo in sledijo nasvetu svojega prijatelja do najmanjše potankosti natančno. V katerem trenutku se nas Bo usmilil s Svojim dotikom je na Njem; naša dolžnost je priklicovati Ga brez prekinitve.

Zadosti časa je bilo porabljeno v tavanju brezciljno, sem ter tja in v zapuščanju poti, da bi uživali v gledanju na svet in da bi se zabavali na različne načine, na način kot se to pač na svetu počne. Sedaj pa bi moral ves posameznikov čas biti porabljen, kolikor le mogoče, v poizkusu najti svoj lastni Jaz.

Prazen, nedejaven govor je nekoristen in le preprečuje posamezinku napredovati nasproti Njemu - to je le ovira njegovim lastnim naporom. Leta in leta so bila zapravljena na ta način.

Sedaj pa se prijatelj vrni v svoj resnični Dom! Z zavlačevanjem na poti si podaljšuješ agonijo nevšečnosti in težav, ki jih je potrebno prenašati na romanju.

Vedno si zapomni, da ta, ki je željan napredovati nasproti Njemu in vadi Njegovo Ime in Njegovo Prisotnost napreduje ne glede na to, v kakšnem stanju je.

Reči, da “ne čutim Njegovega odziva” in zato uživam v vsakdanjih stvareh ne more nikoli biti za posameznikovo dobro - vedno imej to v umu.

- Sri Anandamayi Ma, Matri Vani II, Vairāgya Mārga

Naj tvoje misli nenehno bivajo v Vrhovni Resničnosti - prizadevaj si, da bi naj bil tvoj um absorbiran v TO.

Vedno bodi resnicoljuben v govoru, brezkompromisen v samo disciplini in predaj se preučevanju knjig modrosti in satsangu. Ljubeče skrbi za dužbo teh, ki pomagajo tvojemu potovanju, in se izogibaj tem, ki te na njem motijo - z drugimi besedami, močno se drži Dobrega in se izogibaj le prijetnemu. Če živiš v tem duhu, bo pomoč, ki jo potrebuješ prišla do tebe po naravni poti - brez, da bi prosil zanjo.

Sri Anandamayi Ma

Znova in znova poiskusi doseči cilj, ki si si ga postavil sam. Kakor dolgo Spoznanje ne pride, ne smeš nikoli opustiti svojih naporov. Naj bo to tvoj trden sklep.

- Sri Anandamayi Ma; Matri Vani II

Glede na posameznikovo moč bi moral le-ta poizkusiti izvzeti dan za samo obladovanje (samyam), če ne enkrat na teden, potem enkrat na dva tedna ali najmanj enkrat na mesec. Na te dneve naj bi izvajal strog nadzor glede hrane in pijače, govora in delovanja, pri obiskovanju ljudi in krajev - pravzaprav v vsakem pogledu, kakršnem koli. Na ta način bo posameznik čez nekaj časa morda postopoma uspel v razvoju samo obvladovanja in bo sposoben živeti glede na ta pravila prav brez napora ali po kateri koli stopnji z nekaj lažjimi ukrepi celo za dva ali tri mesece vsako leto. Pozneje bo postalo mogoče možno vzdrževati konstantno takšen odnos do življenja, kar bo postavilo v delovanje tok, ki vodi do Samo-spoznanja. Posledica nediscipline in samo popuščanja je žalostna - to pomeni odmakniti se stran od njegovega resničnega Jaza.

Sri Anandamayi Ma

Tomaž Flegar, Ponedeljek-Petek 9h-17h Grič 32, 1000 Ljubljana-Brdo * GSM: 041 890 078 * tomaz.flegar@gmail.comtomaz.flegar@gmail.com
Onewer