Č: Zakaj je povedano, da um, sam, ki je notranji organ, sije kot oblika vsega, kar je iz Duše, Boga in sveta?
M: Kot instrumenti za poznavanje objektov so čutilni organi zunaj in se torej imenujejo zunanja čutila in um se imenuje notranje čutilo, ker je znotraj.
Vendar pa je razlikovanje med notranjim in zunanjim le z referenco na telo, v resnici pa ne obstaja ne notranje, ne zunanje.
Narava uma ostaja čusta kot eter.
Na kar se nanašam kot na Srce ali um je razporeditev elementov (fenomenov obstoja), ki se pojavljajo kot notranje in zunanje. Torej ni dvoma, da so vsi fenomeni, ki so sestavljeni iz imen in oblik le iz narave uma.
Vse kar se pojavlja zunaj je v resničnosti znotraj in ne zunaj; v skladu, da se uči tole, je v Vedah tudi vse opisano kot iz narave Srca.
Kar se imenuje Srce ni nič drugega kot Brahman.
- Zbrana dela Sri Ramana Maharshija
